בשיחה לח"כ אשר

נשיא המדינה: "אף אחד לא צריך לפסול את השני"

נשיא המדינה ראובן ריבלין חייג לח"כ יעקב אשר, כדי לברך אותו לרגל נישואי בנו, ואמר לו את דעתו על הקושי להקים ממשלה חדשה, כי "אף אחד לא צריך לפסול את השני" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התקשר הבוקר (שני) לח"כ יעקב אשר לרגל שמחת נישואי בנו.

חה"כ יעקב אשר אמר לנשיא "בהמשך לדבריך בעבר נגד תופעת ההדרה והפילוג באוכלוסיה, אני חותם על כל מילה במכתבו של סגן השר ליצמן היום נגד ההדרה, הנשיא השיב כי "אני מכיר בנכונות וחשיבות הדברים במכתב ובתשובתי לליצמן הבהרתי כי כיהודי וכאדם המעורה בעולם איני חושב אחרת ממך אפילו על קוצו של יו"ד".

בהמשך שוחחו על המצב הפוליטי הסבוך וח"כ אשר ביקש מהנשיא לפעול לגישור מבלי לפגוע בסטטוס קוו ולמנוע הקמת ממשלה שתדיר את הציבור החרדי - במענה לכך הגיב ריבלין: "אף אחד לא צריך לפסול את השני, אנחנו חיים יחד וגם בנפרד וצריך ללמוד איך לעשות את זה".

בהמשך ציין הנשיא את ההיכרות הקרובה והידידות המשותפת עם ח"כ אברהם רביץ ז"ל והשניים הזכירו את פעילותו הרבה של הרב רביץ ז"ל בתחום הצביון היהודי במדינה והעמדת חיי הדת על תילם, בהקשר הזה הנשיא סיפר על כהונת רה"מ המנוח מנחם בגין כיצד באותה תקופה כיהן כשליח מיוחד לעניני המגזר החרדי וקיים שיתופי פעולה רבים עם ח"כ רביץ ז"ל שהיה המוציא והמביא בביתו של מרן שך זצ"ל. והזכיר "הרב שך היה קורא לי רובלה".

השניים סיימו את שיחתם תוך שהנשיא ריבלין מבטיח לח"כ אשר להמשיך לפעול לאחדות וקירוב הציבור החרדי ולהקמת ממשלה שאינה מדירה אוכלוסיה כזו או אחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר