נערכים לירי כבד

תיעוד מהרצועה: הלווית בהאא' אבו-אלעטא

ארגוני הטרור ברצועת עזה מאיימים כי בסיום הלווית בכיר הג'יאהד, בהאא' אבו-אלעטא, הם יחלו בתגובה "האמיתית" לחיסולו וירחיבו את הירי לעבר ישראל • צפו בהלוויה (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: התקשורת בעזה)

ארגוני הטרור ברצועת עזה מאיימים כי בסיום הלווית בכיר הג'יאהד, בהאא' אבו-אלעטא, הם יחלו בתגובה "האמיתית" לחיסולו וירחיבו את הירי לעבר ישראל. בשעה זו (שלישי) מתקיימת ההלוויה של המפקד הבכיר שחוסל.

בהודעה משותפת שפרסמו הג'יהאד האיסלאמי וחמאס נאמר: "ישראל נושאת באחריות המלאה לפשע הנתעב, והוא לא יעבור ללא תגובה. הניסיון של ישראל לפתור את המשברים הפנימיים שלה על חשבון דם פלסטיני כדי לשרת אג'נדות פנימיות - לא יעבוד. החזרה למדיניות ההתנקשויות היא קו אדום".

בחמאס הוסיפו: "ההתנגדות הפלסטינית החלה להגיב והיא מאוחדת. נערכות פגישות של הפלגים ברצועה, האויב יופתע מיכולותיה. המילה האחרונה היא של ההתנגדות - וזוהי חובתה להגיב לתקיפותיה של ישראל".

כזכור, דובר צה"ל מסר כי בהאא' אבו-אלעטא, שחוסל הלילה, הוא מפקד בכיר בג׳יאהד וחיסולו היה כירורגי ונקודתי במטרה שזה יעצר בזה. הוא הפעיל את כל אירעי הקרב האחרונים כולל הירי על פסטיבל לייב סדרות, המטח של יום שישי לפני שבועיים".

לדבריו: "הוא אהב לקדם ירי רקטי סביב השעה 21:00. הוא היה פצצה מתקתקת והוא תכנן לבצע ירי רקטי בימים הקרובים, תכנן פיגועי צליפה לימים הקרובים ושיגורי רחפנים. ראינו את זה בשטח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר