"עדכון בטחוני"

רה"מ נתניהו נפגש בשעה זו עם יו"ר "כחול לבן" בני גנץ

בשל המצב הביטחוני, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש לעדכון ביטחוני עם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ. בפגישה משתתף גם המזכיר הצבאי תא"ל אבי בלוט (חדשות בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גנץ ונתניהו, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש כעת (שלישי), לעדכון ביטחוני עם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ. בפגישה משתתף גם המזכיר הצבאי תא"ל אבי בלוט.

במקביל, זימן נתניהו את ח"כ גבי אשכנזי לעדכון בטחוני במהלך השעות הקרובות. מדובר בפגישה שנערכת בזמנים רגילים בין נתניהו ליו"ר האופוזיציה המכהן.

מוקדם יותר היום התייחס יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ לחיסול המחבל הבכיר בג'יהאד האסלאמי בעזה, וגיבה את החיסול באומרו כי "מדובר בהחלטה נכונה מבצעית ומדינית".

בהודעה שהוציא גנץ אמר: "המחבל בהא אבו אל עטא שחוסל הלילה היה בן מוות. בדיוק כמו אחמד ג'עברי רמטכ"ל חמאס, בדיוק כמו כל טרוריסט שמוציא לפועל פעולות רצחניות כנגד אזרחי ישראל".

עוד הוסיף: "למען ביטחון ישראל, הדרג המדיני והביטחוני צריכים לעיתים לקבל הכרעות קשות, תוך הערכת המחיר שיהיה להן. כזו הייתה ההחלטה על המבצע הלילה עליה עודכנתי מבעוד מועד. מדובר בהחלטה נכונה מבצעית ומדינית".

גנץ התייחס לאמירה לפיה המבצע נערך בשל המצב הפוליטי המורכב ולהשלכותיה על הניסיון להרכיב ממשלה: "לפעולה זו לא תהיה השפעה על התהליכים הפוליטיים המתקיימים".

מחר (רביעי), צפויים להתכנס שרי הממשלה לדיון על ההסלמה בישיבה שתתקיים בשעות הבוקר בכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר