צפו בתיעוד

הרקטה נפלה ליד הנהג: "אומרים ברוך ה' וממשיכים"

דניאל חזן, נהג האוטובוס בקו 340, היה היום (שלישי) בדרכו מתל אביב לגן יבנה כשרקטה התפוצצה מטרים ספורים ממנו: "כל האוטובוס רעד, הייתי בשוק", שחזר את הדרמה (אקטואלי)

(צילום באדיבות ארגון נהגי האוטובוסים בישראל)

דניאל חזן, בן 38 מגן יבנה, רווק, נהג קו 340 של חברת אפיקים, נסע היום (שלישי) בדרכו מתל אביב לגן יבנה כשרקטה התפוצצה מטרים ספורים ממנו. מצלמות האוטובוס, תיעדו את הנפילה ואת תגובת הנהג.

בריאיון לתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב' סיפר, "מי שיגיד לך שהוא לא נבהל הוא שקרן. כל האוטובוס רעד. הייתי בשוק ראשוני. ירדתי מהאוטובוס לראות מה קורה, לא הבנתי כל כך איפה אני נמצא".

רק לאחר שהמשיך בנסיעה הבחין חזן כי האוטובוס בו נהג נפגע מרסיס, שניפץ את השמשה האחורית: "מזל שלא היו לי נוסעים, זה קו עמוס ורוב הזמן נוסעים בו חיילים".

לעיתון מעריב סיפר כי "לא הייתה אזעקה. ישר הוצאתי את הטלפון, צילמתי והתקשרתי לעבודה. כשנהיה ירוק המשכתי בנסיעה ואנשים סימנו לי שיש לי משהו בחלק האחורי של האוטובוס. עצרתי בצד וירדתי לראות".

"ראיתי רסיס שכנראה פגע בשמשה האחורית ורסיסים ממנו נכנסו לתוך האוטובוס. בהתחלה היו צלצולים באוזניים ולחץ בכל הגוף שאי אפשר להסביר. אבל עכשיו אני יושב בגינה ברוך השם".

הוא הוסיף, "אני אדם מאד מאמין. אני יודע שיש מי ששומר עלי. אז כן, זה מפחיד ומלחיץ, אבל צריך להגיד 'ברוך השם' ולהמשיך הלאה. לא לעצור את החיים בגלל כמה מטומטמים. הרגנו בחור שכל היום מחפש אותנו. זה לא צריך לעצור לי את החיים או לאף אחד במדינה. המצב במדינה הוא בלתי נסבל וזה לא מתקבל על הדעת, אבל לא נראה להם שניצחנו אותם. נמשיך להיות חיים וקיימים. יש מי ששומר עלינו. ביום שבת אגיד ברכת הגומל. מחר נחזור לעבוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר