שילוב החרדים בתעשיית ההייטק, עולה שלב:

ראשי המשק יתכנסו לדון באתגר שילוב החרדים בתעשיית ההייטק

ועידה יוקרתית שתתכנס בירושלים, תכנס את כל הגורמים הרלוונטיים, כדי להאיץ את שילוב החרדים בתעשייה וביזמות (חרדים בהייטק, מקודם)

עובדי 'ביזמקס' - מרכז החדשנות החרדי בירושלים (צילום: ביזמקס)

גופים שונים פועלים בשנים האחרונות בניסיון לשלב את הציבור החרדי בתעשיית ההייטק. משאבים רבים הושקעו על ידי קרנות, חברות הייטק, עמותות חברתיות וגופים ממשלתיים כדי להכשיר עובדים חרדים לתחום ולעודד את יזמות ההייטק החרדית.

למרות המאמצים, נתוני ההשתלבות של החרדים בתעשיית ההייטק רחוקים מלהיות משביעי רצון. מרבית מרכזי התעסוקה הייעודיים לנשים חרדיות בחברות ההייטק, מספקים משרות בדרגים נמוכים. הפער ניכר עוד יותר כאשר בודקים את השתתפות הגברים החרדים בתעשיה הן בדרגים התחלתיים ובוודאי בדרגים בכירים. אחוז העובדים החרדים מכלל עובדי תעשיית ההייטק בישראל, עומד על אחוזים בודדים בלבד.

כדי לדון ולגבש דרכי פעולה להשתלבות נכונה יותר של העובדים החרדים לעולם ההייטק, תתכנס בתחילת השנה האזרחית הקרובה 'ועידת ההייטק החרדי 2020', בהשתתפות כל הגורמים הרלוונטיים החל ממשרדי ממשלה, חברות הייטק ישראליות ורב-לאומיות, מעסיקים מרכזיים, חברות כוח אדם, משקיעים, גופים העוסקים בתעסוקה ועד יזמים ואנשי הייטק חרדים.

חיבור כלל הגופים הפועלים בתחום שילוב חרדים בהייטק נועד כדי לייצר סנכרון בין המשתתפים במטרה לקדם את חיבור החברה החרדית להייטק, ובדרכים שבהן אפשר להאיץ תהליכים שהחלו תוך מימוש הפוטנציאל הקיים, לצד ייעול התהליכים הקיימים והידוק היחסים בין הגורמים השונים הפועלים בתחום.

את הועידה שתיערך בתאריך 08.01.2020 במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, יזמה הנהלת 'ביזמקס' - מרכז החדשנות החרדי, שותפות של קרן קמח קרן אחים והרשות לפיתוח ירושלים והיא תיערך בשיתוף פעולה עם משרד העבודה והרווחה, משרד ירושלים ומורשת, IATI וגופים גדולים נוספים במשק.

דיוני הועידה יעסקו בנושאי הליבה של אתגרי ההייטק החרדי ותעשיית ההייטק בישראל בכלל, תוך ניסיון להציג פתרונות מעשיים ברי ביצוע ושילוב הגורמים המקצועיים והמסחריים כחלק מהפתרונות המוצעים.

לדברי איציק קרומבי מנכ"ל ביזמקס: "השילוב של חרדים והייטק התקבע כבאזז-וורד של ענף ההייטק הישראלי. אך למעשה מצבו של ההייטק החרדי רחוק מלהשביע רצון. הועידה תהווה פלטפורמה לגופים השונים שישתתפו בה, במטרה ליצור תכנית פעולה מעשית שתוביל לשינוי איכותי וכמותי בהשתלבות החרדים ביזמות ובתעשיית ההייטק".

לצד ההפקה היוקרתית שתכלול חסויות של הגופים הגדולים במשק כמו בנקים וחברות מובילות בתעשיית ההייטק, יחולק לבאי הועידה מגזין יוקרתי שיכלול כתבות עומק שיסקרו את התפתחות ההייטק החרדי, השתלבות חרדים במוקדי כוח בתעשיה והאם קיימת יזמות הייטק חרדית אמיתית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר