האירוע הויראלי

הכתב פרץ מצחוק בשידור: "לא עמדתי בזה"

הסרטון בו נראה תמיר סטיינמן, כתב חדשות 12 פורץ מצחוק במהלך השידור החי הפך לויראלי וכעת הוא מגיב: "אם אני מקל על אנשים ולו במעט זה מחמם את הלב". צפו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות חדשות 12)

תמיר סטיינמן, כתב חדשות 12 בדרום, התפוצץ מצחוק באמצע שידור חי - והקטע הפך לויראלי ברשתות החברתיות. היום (רביעי) הסביר מה קרה.

בשיחה עם tvbee מבית מאקו, שחזר: "בשעה לפני שזה קרה היה איש שהלך איתנו לכל מקום. כשהיו אזעקות הוא היה נצמד אלינו ובא איתנו למרחב מוגן, ובכל פעם הוא ניסה בצורה חיננית ומצחיקה להיכנס לתוך הפריים. ואז הוא לקח את זה צעד אחד קדימה, ופשוט חצה את הפריים".

"ניסיתי להמשיך לדבר כרגיל אבל לא עמדתי בזה, וזה קרה. נראה לי שזה משהו שיכול לקרות לכולם, זה היה סוג של פורקן רגעי אמיתי במהלך יום שידורים מורכב ומתוח. הבנתי שזה יצר הרבה תהודה, ואני שמח שזה שעשע את הצופים שהבינו שזה רגע מצחיק ולקחו את זה בקלילות".

בהתייחסות לכך שהסרטון הפך ויראלי אמר: "אני לגמרי ער לעניין סביבי וזה מחמיא, אבל בסך הכל אני עושה את התפקיד שלי ומשתדל לספר את הסיפור של תושבי הדרום".

"צריך לזכור שאלו ימים לא פשוטים לכל אזרחי ישראל. המציאות גם ככה מורכבת ולא נעימה, ואם אני מקל על אנשים ולו במעט זה מחמם את הלב וזה נחמד לשמוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר