נכון לשעה זו

הרשימה: היכן יישארו הילדים בבית גם מחר?

ראשי רשויות וראשי ערים הנמצאים בטווח האש של הג'יהאד האסלאמי הודיעו כי נכון לשעה זו, גם מחר לא יתקיימו לימודים בבתי הספר בשל המצב הביטחוני. ומה בעיר שלכם? (חדשות)

(צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

ירי הרקטות הכבד ביממות האחרונות לעבר יישובי עוטף עזה ומרכז הנגב, גרם לביטול הלימודים בבתי הספר והגנים בשני הימים האחרונים,

גם מחר, יום חמישי, יישארו עשרות אלפי תלמידים - בהתאם להנחיות העדכניות של פיקוד העורף שיפורסמו בהמשך. מספר ראשי ערים ורשויות כבר הודיעו על אי קיום לימודים מחר.

עיריית קריית מלאכי, היא הראשונה שהודיעה כי לאחר ישיבת הערכת מצב של ראש העיר, הם החליטו שלא לקיים לימודים בכל מוסדות החינוך בעיר כולל גנים, מעונות ומשפחתונים.

לעומת זאת, במועצה האזורית נחל שורק, הודיעו הערב, עי מחר הלימודים יתקיימו כרגיל ובפתח השעה הראשונה ללימודים תיערך הדרכה לתלמידים על מהכניסה למקלטים במידה ותשמע אזעקה.

עיריית באר שבע, אליה עדיין לא הגיעו מטחים הודיעו בעירייה לתושבים, כי מחר הלימודים לא יתקיימו בכל מוסות הלימוד בעיר כולל באוניברסיטת בן גוריון.

מי שוודאי לא יקיימו לימודים הן כל המועצות הנמצאות בעוטף עזה, כגון: המועצות האזוריות שדות נגב, שער הנגב ומרחבים. אך יצוין, טרם יצאה הודעה רשמית. במועצה האזורית חוף אשקלון צפויים למסור לתושבים הנחיה דומה.

בערים הגדולות יותר כמו, אשקלון, אופקים, נתיבות ושדרות לא צפויים להתקיים לימודים, אך כאמור, החלטה סופית ורשמית תתקבל במהלך הערב.

כאמור, אתמול (שלישי) לא נערכו לימודים ברחבי גוש דן, אך היום חזרו מוסדות החינוך ומקומות העבודה לשגרה מלאה פרט למוסדות חינוך הפועלים במבנים ניידים כמדוגמת קראוונים או קראוילות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר