צפו בתיעוד

הראשל"צ הגר"ש עמאר נאם בפני ראשי דתות באזרביג'אן

הראשל"צ ורבה של ירושלים הגר"ש עמאר משתתף בימים אלו בכינוס הדתות באזרביג'אן ונאם בפני ראשי הדתות מכל העולם: "אין מי שיכול לברוח מפניו של הקב"ה" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דבורה ברנע)

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר משתתף בימים אלו בכינוס הדתות באזרביג'אן, לשם הוזמן על ידי הנשיא המקומי, ונאם בפני ראשי הדתות מכל העולם: "אין מי שיכול לברוח מפניו של הקב"ה".

בדבריו פתח ואמר: "התאספנו כדי להרבות שלום בעולם. והמדינה כאן היא דוגמא למופת לרבים. כאן מעולם לא נשמעו אנטישמיות ומלחמה, כאן נשמעו קולות של שלום, קולות של קירוב לבבות.

"לפני קרוב לעשר שנים בקרתי כאן לראשונה יחד עם הנשיא הנכבד, הוא נתן שטח גדול להקים בית ספר לקהילה היהודית באזרביג'אן. ראיתי כל מחשבתו להיטיב ולעשות טוב בין הבריות".

הגר"ש הוסיף: "נמצאים כאן ראשי דתות שונות אבל כולנו תחת השם יתברך כפופים ונכנעים לדבר ה'. העיניים שלנו, המחשבות שלנו הכל לפני הקב"ה והוא מסתכל הוא מביט בנו. הוא יושב מעל כל העולמות, ההנהגה שלו עד אפסי ארץ.

"אין מי שיכול לברוח מפניו ולהסתתר מפניו הוא האלוקים הוא מנהיג את העולם". סיים הראשון לציון את דברים הנרגשים שגרמו לקידוש שם שמיים בעולם כולו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר