לאחר כשבועיים

כתב אישום נגד המחבל שניסה לרצוח חייל

היום הוגש בבית המשפט בירושלים כתב אישום כנגד קטין ערבי בן 15 שניסה לרצוח חייל בדקירות סכין לפני כשבועיים ליד שער הפרחים. החייל נפצע קל בידו והמחבל נוטרל (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המחבל מיד לאחר שנתפס (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי לנוער בעיר כתב אישום נגד קטין בן 15 בגין מעשה טרור של ניסיון רצח.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גאולה כהן מפרקליטות מחוז ירושלים, לפני יום 28.10.19 גמלה בליבו של הנאשם החלטה לבצע פיגוע בו ידקור למוות איש כוחות הביטחון וזאת ממניע לאומני אידאולוגי.

בבוקר יום 28.10.19 החליט הנאשם להוציא לפועל את תכניתו לשם כך הצטייד הנאשם בסכין. בשעה 15:35, או בסמוך לכך, נכנס הנאשם עם הסכין דרך שער הפרחים לעיר העתיקה בירושלים.

הנאשם נעצר סמוך לשער הפרחים כאשר הבחין בלוחמי מג"ב, ובמשך כ-4 דקות תצפת עליהם וחיכה לשעת כושר מתאימה לביצוע הדקירה. בשעה 15:41 שלף הנאשם את הסכין מבגדיו, הסתער לעבר אחד הלוחמים כאשר הסכין שלופה בידו הימנית וניסה לדקור את הלוחם מספר פעמים באזור פלג גופו העליון.

הסכין פגעה בחוזקה במרכז גופו של הלוחם אשר לבש אפוד ומגן קרמי. הלוחם הדף את הנאשם מעט ואולם הנאשם המשיך לנסות לדקור אותו במרכז גופו בחוזקה. במהלך המאבק נפצע לוחם מג"ב בזרועו. בשלב מסוים הסכין נשברה, ולאחר מכן החל הנאשם להימלט מהמקום, אך בהמשך הוא נתפס, ונוטרל בירי של כוחות הביטחון שרדפו אחריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר