'תיק 4000'

נתניהו לחוקריה: "גם את היהודים בשואה שחטו"

בפרקליטת המדינה מתכוונים להחליט כבר בעוד כעשרה ימים אם להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו. רעייתו שרה, כך מתפרסם הערב, הטיחה בחוקריה מלים קשות (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במשרד המשפטים מנסים להאיץ את הדיונים בתיקי החשדות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, במטרה לקבל החלטה אם להגיש בהם כתב אישום, כבר בתוך עשרה ימים. כך דווח הערב (חמישי) בחדשות 13.

בתוך כך, תכנית 'המקור' חושפת כעת חלק מתמלילי חקירתה של שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, ב'תיק 4000' - בזק-וואלה, בו עלול בעלה להיות מואשם בעבירת שוחד.

במהלך החקירה אמרה, בין היתר, נתניהו לחוקרי המשטרה: "תשמעו, גם את היהודים בשואה לקחו ושחטו אותם, אבל לא; אבל אי אפשר היה לשלוט על הרגשות והמחשבות שלהם".

"זה דיקטטורה של תקשורת שמאלנית. להפיל את הדמוקרטיה וממש לעשות הפיכה שלטונית", המשיכה שרה נתניהו את הסבריה אודות המאמצים שלה ושל משפחתה להטות את הסיקור לטובתם באתר וואלה, תמורת - כך לפי החשד - הטבות כספיות לבעלי האתר שאול אלוביץ', בחברת בזק שבבעלותו.

חוקרת: פניתם גם לגבי הכפשות על השר ארדן ועל בנט שזה על פניו אג'נדה ימנית

שרה: כל האג'נדה היא ימנית כלפי ימניים אמיתיים, לא מתחזים...

חוקרת: ארדן הוא חלק מהליכוד

שרה: ארדן יצא מאחורי גבו של ראש הממשלה, והוביל אותו בשקר ובכזב להקים את תאגיד השמאל של נוני מוזס, ובנט הוא אדם שיחד עם השנייה, עם החברה שלו איילת שקד, הגישו חוק לסגירת ישראל היום, העיתון הימני. עובדה שהם מאותרגים ומלוקקים ליקוקים אדירים על ידי השמאל.

בני הזוג נתניהו. ארכיון (צילום: יאיר שרקי בטוויטר / 'חדשות 12')

וכך זה נשמע, בעת שהמשטרה ניסתה לעמת את רעיית ראש הממשלה עם עד המדינה בפרשה. חוקרת: אנחנו רוצים שתשמעי ממקור ראשון את הגרסה, בסדר?

שרה: מה זה מקור ראשון? אתם משמיעים לי?

חוקרת: אנחנו מביאים את פילבר. הוא יגיד לך

שרה: לא, אני הולכת מיד

חוקרת: את לא יכולה ללכת

שרה: אין דבר כזה שמכניסים בן אדם... אתם לא תעשו לי את זה. אני לא הולכת לעשות כאן עימותים עם עדי מדינה. אני מרגישה מאוד לא טוב. לא צריך שאני אקבל כאן אירוע מוחי

חוקר: לא, לא אנחנו לא רוצים

שרה: כי זה יהיה לדיראון עולם, אני אתבע אתכם

חוקר: אנחנו מאוד לא רוצים שזה יקרה

שרה: אתם יכולים להגיד שאתם לגמרי לא רוצים. אני האימא היחידה של הילדים שלי, או קיי? אם יקרה לי משהו, לא יהיה לילדים שלי אימא. אני אומרת לך שיש לי דקירות כאן ברקה מהיום בבוקר. בגלל שפעם ראשונה לוקחים ת'בן שלי, עושים כאילו אנחנו משפחת פשע.

חוקרת: ניר (חפץ. עד המדינה השני) מסר שהוא הגיע אליכם הביתה, את ויאיר הייתם נראים מבוהלים (כשהחלו השמועות על בדיקה משטרתית בפרשה)

שרה: כל זה לא זכור לי וזה לא היה ולא נברא

גלית: הוא גם סיפר שיאיר ממש היה מבוהל ורעד. הוא היה לבן כולו

שרה: טוב, תעזבו, כל מה שתגידו על ניר אני לא רוצה לשמוע

חוקרת: פעם שעברה גם את וגם ראש הממשלה אמרתם שחפץ הוא איש ישר והגון, ואתם סומכים עליו. גם על שלמה פילבר אמרתם שהוא בן אדם ישר

שרה: נכון, מאה אחוז, עד שהפכו לעדי מדינה. עד מדינה הוא לא בנאדם ישר. גיליתי שאני הייתי מטומטמת

חוקרת: מחומר החקירה עולה שיאיר אמר לפחות בשלושה מקרים שונים...

שרה: לא, לא, לא, זה לא, לא, לא עושה את זה נגד הילד שלי. אז תגידו לי קחי אקדח ותירי בו... מה אתם רוצים שאני אגיד לכם, שהוא יתאבד יום אחד? כי זה קרוב מאוד לזה שזה יקרה

חוקרת: לפחות בשלושה מקרים שונים יאיר אמר בנוכחותך ובנוכחות רוה"מ ובנוכחות אחרים שצריך להפסיק את הסיוע לאלוביצ'ים במשרד התקשורת, מכיוון שהם לא עוזרים בוואלה והם מעלים כתבות שליליות נגדכם

שרה: שקר, הוא לא אמר דבר כזה מעולם

חוקרת: הוא גם אמר משפט 'אחרי כל המיליארדים שנתתם לאלוביצ'ים, תראו איך הם מסקרים אתכם'

שרה: לא היה דבר כזה. המשטרה מנסה להפיל את ראש הממשלה, וזהו

חוקרת: חפץ מספר שאת ויאיר נלחמתם מלחמת חורמה נגד רוה"מ שלא יקום תאגיד השידור

שרה: לא ניהלנו מלחמה. אני הבעתי את דעתי, אחרי שניר אמר שהתאגיד הוא אסון, שכולם אנשי נוני מוזס, ושתדעו שגלעד ארדן עבד עליכם.

מטעמה של שרה נתניהו נמסר לערוץ 13 בתגובה: "ההדלפות הפליליות הכוזבות, השקריות, המרושעות והממוחזרות שאתם מפרסמים נחקרו ונקבע שאין בהן דבר וחצי דבר. אבל כמה לא מפתיע, שבמקום להודות שבמשך למעלה משלוש שנים ניהלתם אחרי שרה נתניהו ציד אדם ושפכתם את דמה לשווא, אתם ממשיכים לנסות לטפול עליה האשמות שווא מרושעות".

"הכל - כדי להנציח את התדמית הכוזבת והשקרית שאתם כל כך מתאמצים להדביק לה, במסע תקשורתי מגמתי ומתוזמן. איזו צביעות, תתביישו", סיימה רעיית ראש הממשלה את תגובתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר