הירי נמשך

בליל שבת: שיגורים לבאר שבע; צה"ל תקף עמדות חמאס

סמוך לשעה 02:00 בלילה, בליל שבת, נשמעו אזעקות 'צבע אדום' בעיר באר שבע. מערכת 'כיפת ברזל' יירטה שני שיגורים. בתגובה, תקף צה"ל יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועה (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: Nati Shohat/Flash90)

סמוך לשעה 02:00 בלילה, בליל שבת, נשמעו אזעקות 'צבע אדום' ברחבי העיר באר שבע, לראשונה בסבב האחרון. לוחמי 'כיפת ברזל' יירטו שני שיגורים מהרצועה. לא היו נפגעים.

שעות לאחר מכן החל צה"ל לתקוף יעדי טרור של ארגון חמאס ברצועה, לראשונה בסבב האחרון שצה"ל תוקף יעדים של חמאס. במערכת הביטחון מעריכים כי דרגי שטח של חמאס עומדים מאחורי השיגורים, בניגוד לעמדת ראשי הארגון.

מדובר צה"ל נמסר: "מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בין יעדי הטרור הותקפו מחנה צבאי ומתחם צבאי ששימש את הכוח הימי של ארגון הטרור. כמו כן, הותקפה תשתית תת-קרקע.

"התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות ששוגרו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל במהלך הלילה".

בצה"ל הדגישו: "ארגון הטרור חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות נגד אזרחי ישראל.

"צה"ל רואה בחומרה רבה את הירי ונמצא במוכנות גבוהה לכל תרחיש".

בארגון הטרור חמאס אמרו לאחר השיגורים: "ישראל נושאת בהשלכות ובתוצאות התוקפנות המתמשכת נגד ההתנגדות ועם הפלסטיני בעזה. לא נרשה לישראל להמשיך לבחור את הזמן והמקום של כל מערכה ואת הפגיעה של המדיניות הפושעת שלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר