צפו בתאונה

זינוק במספר הנפגעים בתאונות קורקינט חשמלי

השנה דווחו למשטרה 373 תאונות דרכים עם נפגעים בהן היו מעורבים קורקינטים, יותר מפי שניים בהשוואה לשנה שעברה. ביום חמישי האחרון מת מפצעיו ההרוג השני השנה (חדשות)

(צילום: אור ירוק)

שבוע הבטיחות בדרכים נפתח היום (ראשון) ולפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בשנה החולפת אירעו במדינת ישראל לא פחות מ-9,429 תאונות דרכים עם נפגעים.

בנוסף, 300 בני אדם נהרגו מתחילת השנה בכבישי ישראל. מדובר בעלייה של 26 הרוגים ביחס לנתון בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

בתשעת החודשים הראשונים של השנה קיבלה המשטרה דיווחים על 961 תאונות שבהן מעורבים אופניים חשמליים, ירידה משמעותית משנה שעברה.

לעומת זאת, חלה עלייה חדה במספר התאונות בהן היו מעורבים קורקינטים חשמליים. השנה דווחו למשטרה 373 תאונות דרכים עם נפגעים בהן היו מעורבים קורקינטים, יותר מפי שניים בהשוואה לשנה שעברה.

ביום חמישי האחרון מת מפצעיו רועי אברהם ז"ל, שהיה ההרוג השני מתאונת קורקינט חשמלי השנה. הוא הובהל לבית החולים במצב קשה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

שעה קלה לאחר שנקבע מות בנה, כתבה אמו, דורית אברהם פוסט מרגש וכואב בעמוד הפייסבוק שלה עם קריאה לעצור את הקורקינטים החשמליים.

"בוקר רע, שמי דורית אברהם, מרמת גן. הבוקר עולמי חרב. בני הבכור, רועי, הלך לעולמו לאחר שנפגע מרכב בזמן שרכב על קורקינט חשמלי".

"אני קוראת לכל מי ששומע אותי, שימו לקורקינטים החשמליים האלו סוף. אני כמה ימים באיכילוב ושומעת רק על עוד טרגדיות ואסונות כמו שקרה לנו ועל מה? על מה הלך לי הילד אני זועקת הבוקר?".

האם השכולה המשיכה: "זה מרתיח לי את הדם שהכניסו את הכלי הארור הזה כמו ברווזים במטווח כשהם חשופים לפגיעות על הכביש, אין חובה וגישה לקסדות, אפוד זוהר ואורות. המינימום של המינימום. אל תעצמו עיניים כי המחיר שאני משלמת היום לא צריכה אף אמא לעבור".

"הבוקר אנחנו יוצאים אחרי שבוע מאיכילוב למסע לוויה, שבעה ואחר כך החיים בלי רועי. לא יודעת איך אשרוד ולאן ילכו חיי, אני רק יודעת היום שאני זועקת זעקה של אמא ומתחננת: עצרו את הקורקינטים החשמליים!!!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר