בדיקות בתיק 4000

מסתמן: הכרעתו של מנדלבליט בתיקי נתניהו - בשבוע הבא

בהוראת היועמ"ש מנדלבליט, נערכו בדיקות נוספות בתיק 4000, שבחנו שוב את הדיווחים ב'וואלה'. לפי הדיווחים, מסתמן כי ההחלטות בעניין תיקי נתניהו יתקבלו בתחילת השבוע הבא (חדשות, בארץ)

אביחי מנדלבליט (צילום: פלאש 90)

מסתמן כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צפוי לפרסם בתחילת השבוע הבא, ביום ראשון או שני, על החלטתו בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו, כך מדווחת הבוקר (שני) טובה צימוקי ב'ידיעות אחרונות'.

בחדשות הערב ב'כאן 11' פורסם אמש כי בימים האחרונים, בהוראת היועמ"ש מנדלבליט, נעשו בדיקות נוספות בתיק 4000 - תיק 'וואלה-בזק', שבו נחשד נתניהו בשוחד. בין היתר נבחנו שוב הפרסומים שהיו באתר 'וואלה' וכן ההתכתבויות בין מקורבי משפחת נתניהו לבעלים והמנכ"ל של האתר.

אמש, החליט פרקליט המדינה, שי ניצן, לדחות את כנס בכירי פרקליטות המדינה בעבר ובהווה - עד לאחר פרסום החלטת מנדלבליט בתיקי נתניהו.

הכנס, תוכנן להתקיים ביום חמישי השבוע, וההחלטה על הדחייה התקבלה - כך לפי הדיווח ב'ידיעות' - בעקבות הביקורת שנמתחה עליו כי הכינוס נועד לגייס את הבכירים מהעבר לשמש כצוות ההסברה של הפרקליטות.

מדוברות משרד המשפטים נמסר כי הכנס נדחה עקב "אילוצי לו"ז".

ביום שלישי בשבוע הבא תיערך באילת ההשתלמות השנתית של עובדי הפרקליטות, במהלכו, ייערך טקס פרישה פנימי משי ניצן, שיסיים את תפקידו בעוד פחות מחודש, כאשר בעקבות הטקס גוברת ההערכה כי ההחלטה בתיקי נתניהו תתקבל קודם לכן.

עוד דווח ב'ידיעות' כי אם יוחלט להגיש נגד נתניהו כתב אישום, הרי שהוא יישלח אליו, לפרקליטיו וליו"ר הכנסת ולא יופקד בבית המשפט כנהוג, שכן לחברי הכנסת ישנה אפשרות לבקש חסינות מהעמדה לדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר