ה'בלוק' בישיבת סיעה

נתניהו: "כדי להפיל אותי, לפיד יניח תפילין פעמיים ביום"

בצעד חריג, כמותו לא ראתה הכנסת מעולם, כונסה בצהרים ישיבת סיעה מורחבת מאוד, בהשתתפות חמישים וחמישה ח"כים - חברי 'בלוק הימין' - ביוזמת ראש הממשלה. צפו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דבריו של ראש הממשלה (צילום: אבי רבינא, כיכר השבת. תמונה: Hadas Parush/Flash90)

בכנסת התקיימה בשעה האחרונה (שני), בצעד שטרם אירע בעבר, ישיבת סיעה מורחבת, בהשתתפות כל 55 הח"כים של 'בלוק הימין', בהם חברי הסיעות החרדיות.

בפתח הישיבה, חזר ראש הממשלה בנימין נתניהו על דבריו בימים האחרונים כי "זאת שעת חירום, רגע גורלי בתולדות מדינת ישראל; יש סיכוי שבתוך 48 שעות תקום כאן ממשלה בתמיכת ח"כים תומכי טרור, ששואפים להשמיד את מדינת ישראל".

"כל הסימנים מראים ש'כחול לבן' שועטים לעבר ממשלת מיעוט", הוסיף נתניהו, כשאותות דאגה על פניו.

בשלב זה הוא עבר ללגלג על ח"כ יאיר לפיד: "הוא מוכן לשבת עם החרדים, כדי להפיל את הממשלה שלנו. הוא מוכן להניח פעמיים ביום תפילין וללבוש חליפה ושטריימל כדי שהחרדים יבואו לשבת איתו", אמר נתניהו.

ישיבת ה'בלוק'

בתום דבריו של ראש הממשלה, דיברו גם שאר ראשי המפלגת החברות ב'בלוק', וחזרו על התחייבותם שלא לחבור לבדם בשום שלב לממשלה כלשהי - המטרה לשמה יזם נתניהו את הישיבה המיוחדת.

כך, בין היתר, נשא דברים סגן השר יעקב ליצמן, בתוכם נזף באלו המתיימרים לתווך בין החרדים לליברמן, ואמר: "איך אתם רוצים שנתגמש בנושאי דת? הייתם מוותרים על בקעת הירדן? אני מציע שתשאירו את הטיפול בנושא הזה לראש הממשלה".

ח"כ משה גפני אמר בתוך דבריו כי "אין שינוי בעמדתנו; אנחנו הולכים רק עם הליכוד ונתניהו", והדגיש: "לא אהבנו את הדיבורים על פשרות בענייני דת ומדינה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר