התקיפה בעזה

בני גנץ לח"כים הערבים: "טלו קורה מבין עיניכם"

במהלך דיון במליאת הכנסת תקף בני גנץ את הח"כים הערבים שיצאו נגד פעילות צה"ל ברצועת עזה: "טלו קורה מבין עיניכם, זכרו שהאויבים שלנו פועלים מתוך סביבה אזרחית" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: הכנסת)

במהלך דיון במליאת הכנסת תקף ח"כ בני גנץ, יו"ר 'כחול לבן, את הח"כים הערבים שיצאו נגד פעילות צה"ל ברצועת עזה: "טלו קורה מבין עיניכם, זכרו שהאויבים שלנו פועלים מתוך סביבה אזרחית".

ח"כ אחמד טיבי, יו"ר הסיעה הערבית המשותפת, התבטא במליאה: "אנחנו חלוקים עם גנץ בנושא המדיני. אף אחד לא יחנך אותנו כשאנחנו מתקוממים נגד פגיעה באזרחים, כאשר אנחנו מזכירים את משפחת א-סווארכה ששמונה מבניה נהרגו. אמרתי דברים דומים כשנהרגו ילדים יהודים. ילד הוא ילד הוא ילד. אני מאתגר כל אחד מכם לגנות הרג ילדים באשר הם".

ח"כ גנץ פנה לחברי הרשימה המשותפת ואמר: "אני רוצה להגיד לכם חבריי ערבים אנחנו לא מסכימים על הכול, עמדותינו במיוחד בתחום המדיני שונות מאוד האחד מהשני, אני מניח שהם ימשיכו להיות כאלו.

"אני מקבל בכבוד את הביקורת שאתם משמיעים על פעולתה של מדינת ישראל כלפי הציבור הפלסטיני או בכלל. אני מציע לכם הצעה חברית חשובה, על תאמרו את מה שאתם אומרים על צה"ל כי זה לא נכון כל אימת שיש אירוע שהוא אירוע לא נכון אנחנו מתחקרים בודקים לומדים ומפיקים לקחים.".

גנץ תקף את הח"כים הערבים: "טלו קורה מבין עיניכם, זכרו שהאויבים שלנו פועלים מתוך סביבה אזרחית, מכניסים את הסביבה שמתוכה הם פועלים למצבי סיכון והם אלו שבסופו של דבר גורמים לצערי שיש נפגעים שלא מעורבים. אנחנו איננו חפים מטעויות אך טוהר כוונותינו ברור לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר