"גסות רוח"

האם השכולה ביקשה; ליברמן נמלט • צפו

אם שכולה ניסתה לפנות היום במסדרונות הכנסת אל יו"ר ישראל ביתנו במטרה שיסכים לממשלת אחדות, אך הוא המשיך ללכת. בקהילת נפגעי הטרור הגיבו בזעם נגד איווט (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

זעם בקהילת נפגעי הטרור וההורים השכולים בשל התייחסות מחפירה של יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן לאם שכולה שניסתה לדבר אל לבו במסדרונות הכנסת.

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראית אם שכולה מנסה לדבר עם יו"ר ישראל ביתנו, אך הוא נמלט. מדובר בקבוצה של הורים שכולים שהגיעו לכנסת על מנת לדבר על לבו של ליברמן שיסלול את הדרך לממשלת אחדות ללא הרשימה הערבית המשותפת. ההורים הציגו מכתב ובו 130 חתימות של הורים שכולים.

בקהילת נפגעי הטרור מגיבים בזעם: "תמיד כשמשפחות שכולות פונות במסדרונות הכנסת לחבר כנסת או שר, הם עומדים בנימוס מקשיבים. אבל לא אצל ליברמן. גסות הרוח שהפגין גורמת לנו לחוש שהוא במסע מטורף של שנאה לכל עבר".

מירב, אמא של סגן שיר חג'ג' הי"ד שנרצחה בפיגוע בירושלים, הגיבה לאחר מכן: “אני רוצה שהוא יסתכל למשפחות השכולות בעיניים ויסביר להן אך הוא מתכוון לקדם עונש מוות או גירוש מחבלים, יחד עם חברי כנסת ערביים שהפגינו רק בשבוע שעבר נגד חיסול של מחבל רוצח בעזה".

"כשליברמן היה צריך אותנו הוא ידע לקרוא לנו, אז עכשיו הוא צריך גם לבוא ולתת תשובות על הדברים האלה. אנחנו דורשים ממנו לקחת אחריות ולהצטרף לממשלת ימין”.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר