איך מוצאים זיווג הגון בפרק ב'? הנה כמה טיפים

כשתהליך הגירושים המלחיץ נשקף סוף סוף מהמראה האחורית, מגיעות הזדמנויות חדשות לזיווג שני טוב יותר. נכון, זה לא פשוט לצאת לפגישות שכאלו, אבל עם סיעתא דשמיא והכוונה נכונה, תצליחו (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

המחשבה על כניסה חוזרת לעולם הפגישות מהתחלה, לאחר גירושין, היא לא פשוטה בכלל. אנחנו לא הולכים לייפות את המציאות. לרוב האנשים שמתחתנים אין כוונות לחזור על עקבותיהם לעולם, אך לרוע המזל, אין לנו דרך לדעת מה צופן העתיד ולשלוט בו.

עם זאת, כשתהליך הגירושים המלחיץ נשקף סוף סוף מהמראה האחורית, מגיעות הזדמנויות חדשות לפתוח בפרק ב' רענן ומבטיח. נכון, זה הרבה יותר קל לדבר מאשר לעשות ואולי אינכם מוכנים לצלול חזרה לבריכת הדייטים ברגע שהדיו מתייבש על מסמכי הגירושין, אבל עם סיעתא דשמיא והכוונה נכונה, תגיעו לשם. קאלה גאוור, מאמנת לדייטים עם מוניטין מרשים בתחום, מנדבת 4 עצות בעניין:

1. קחו את הזמן

אתם רווקים עכשיו ויש לכם את החופש להפגש עם מיועדים פוטנציאליים מעניינים. נכון. אבל מה הלחץ? וודאו כי נתתם לעצמכם את הזמן והמרחב לבדוק באמת את השינוי הגדול הזה, לפני שתעברו לפרק חדש בחיים.

"לוקח זמן להחלים ממערכת יחסים שנגמרה, בלי קשר אם הסוף היה מיוזמתכם או לא", אומרת גאוור. "אבל הנישואין, כמובן, מגיעים עם הציפייה הזו לחיים משותפים ולעשיית דברים שתכננתם יחדיו. אז לוקח זמן לפרק את כל זה ולעבד את כל רגשות האובדן. אובדן מערכת יחסים מגיע עם תהליך של צער על שאיבדתם אדם אהוב. אין מסגרת זמן כמה זה צריך או יכול לקחת, אבל אתם צריכים לאפשר לעצמכם את הזמן לעבור את שלבי הצער האלה".

2. כשאתם בספק, ערכו רשימה

אין זמן נכון או שגוי להתחיל להיפגש אחרי גירושין. החבר שלכם מבית הכנסת יכול להיות מוכן שבוע אחרי הפגישה ברבנות ויתכן שלכם יקח יותר משנה. אבל איך אתם יודעים מתי אתם באמת מוכנים להביא את עצמכם שוב לדייטים מביכים ולנסות למצוא את זיווגכם?

"מה שאני מייעצת הוא לחכות עד לקבלה עמוקה; כשאתם מתעוררים ואתם מבינים שאתם אפילו לא זוכרים את הפעם האחרונה שאפילו הרגשתם שום רגש - טוב או רע - לגבי האקס שלכם", אומרת גאוור. אבל ככל הנראה, סוג כזה של בהירות לא יגיע לבד. דרושה התבוננות אמיתית בכדי לצמוח מאירוע כה דרמטי.

"בינתיים, עם זאת, אתם לא צריכים פשוט לשכב במיטה ולחכות לקבלה הזו. אתם צריכים לעודד את עצמכם לעבד את הרגשות האלה ולאפשר לעצמכם ללמוד את הלקחים הגדולים ממערכת היחסים האחרונה שלכם".

"לעתים קרובות אני ממליצה ללקוחות לרשום את היתרונות והחסרונות של הדינמיקה במערכת היחסים", היא ממשיכה. " את התכונות של האקס שלהם, מה הם עשו טוב ומה הם מרגישים שהם יכלו לעשות טוב יותר, כדי להיות מסוגלים ללמוד באמת מהשיעורים הללו. עיבוד זה עוזר לריפוי להגיע הרבה יותר מהר".

3. זכרו: אתם במקום ראשון

ישנן מספר סיבות לכך שנישואין מסתיימים. לפעמים אתם פשוט מבינים ש"זה לא זה". עם זאת, כשאתם חווים משברים רציניים ואולי מעילה באמון שנתתם בצד השני, פיסות האישיות שלכם שהיו יעד מרכזי במהלך הפרידה, כמו ההערכה העצמית והביטחון שלכם, זקוקות לאיחוי לפני שתוכלו להמשיך הלאה.

"עליכם לוודא שתיקנתם את הדברים האלה, לפני שתכנסו אי פעם לעולם הפגישות או שתסתכנו בהיכרות עם אנשים שעשויים לרצות לנצל את הפגיעות הזו", מייעצת גאוור. "מציאת זוגיות וכניסה אליה צריכות להיות ממקום בריא. מי שלא במיטבו כשמתחיל מחדש, פשוט הולך למשוך מטה את בן הזוג החדש והקשר יהיה לא בריא מההתחלה". השתמשו בזמן הביניים הזה בין הנישואים למערכת היחסים החדשה, כדי ליהנות מהחיים שלכם כרווקים.

"בלו עם חברים", היא אומרת. "למדו מחדש מי הייתם כבני אדם [לפני הנישואין שלכם] מכיוון שמערכות יחסים לעיתים קרובות משנות זאת".

4. הורה מאושר, ילדים מאושרים

קשה למצוא זמן להיפגש כשיש ילדים. אבל זו הסיבה שעברתם לגור אצל ההורים שלכם או בסמיכות להם, נכון? רק זכרו: ככל שתהיו יותר שמחים, כך גם ילדיכם יהיו שמחים יותר.

"נסו לזכור שלמרות שיש לכם ילדים, החיים והאושר שלכם לא שייכים רק להם", אומרת גאוור. "וודאו שאתם משקיעים את הזמן הזה בחוכמה באנשים ששווים את המאמץ, לפני שאתם קובעים פגישות. אין זמן מושלם מתי להכיר את הילדים לשידוך פוטנציאלי, אבל יש איזון נחמד בין 'מוקדם מדי, הם סתם יקשרו', לבין 'אני אפגע אם אסיים את זה, אבל הם לא יסתדרו לעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר