במשטרת לונדון

התקרית האנטישמית: החרדי שחזר והודה למוסלמית

"אשתי ואני כל הזמן ניסינו להסיח את דעתם של ילדינו כדי שהם לא ירגישו כמה פחדנו", שחזר החרדי שהותקף על ידי אנטישמי ברכבת בלונדון. "אנחנו מודים למוסלמית" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך @scatatkins בטוויטר)

כלי התקשורת בבריטניה דיווחו היום (ראשון) כי האנטישמי שתקף מילולית, בקריאות אנטישמיות את בני המשפחה החרדית ברכבת בלונדון, נעצר על ידי המשטרה המקומית.

בהצהרה למשטרה, שתורגמה על אנטוניה ימין בחדשות כאן 11, מסר אבי המשפחה: "בבוקר של ה־22 בנובמבר, אשתי ואני ישבנו ברכבת התחתית, התעסקנו בעניינים שלנו".

"אדם עלה על הרכבת אחרי ומיד שאל אותי אם אני יהודי. הוא צעק עלי שהיהודים התחילו את סחר העבדים ואיים שאני, אשתי והילדים שלנו הולכים להיות העבדים שלו ושנסבול ממחלות שונות. הוא אמר שהיהודים הם מבית הכנסת של השטן, והמשיך עם ההתעללות האנטישמית שלו – דברים שלמבוגרים וכל שכן לילדים מאוד קשה לשמוע".

הוא שחזר, "הייתי מבולבל. הייתי מוכן להערה אנטישמית אחרי שנשאלתי אם אני יהודי אבל לא הייתי מוכן להתעללות האנטישמית הזאת. בסרטון רואים רק חלק קטן אבל הסיפור כולו נמשך כ־20 דקות. הדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו היה ביטחונם של ילדיי ושהדבר הטוב ביותר לעשות זה להתעלם מהמצב. אשתי ואני כל הזמן ניסינו להסיח את דעתם של ילדינו כדי שהם לא ירגישו כמה פחדנו".

"אנחנו מודים מקרב לב לאישה המוסלמית שחבשה כיסוי ראש, שהיום אנחנו יודעים ששמה הוא אסמה, על כך שהתערבה. אנחנו בטוחים שללא ההתערבות שלה והסחת הדעת שהיא סיפקה הוא היה ממשיך בהתעללות שלו, שהייתה עשויה להחריף לאלימות פיזית. אני אשמח להיפגש עם אסמה ולהודות לה".

לסיום תיאר את תחושותיהם: "הנסיעה ברכבת הותירה אותי עם רגשות מעורבים לגבי החברה שאני חי בה. מצד אחד אשתי, אני וילדיי סבלנו מאנטישמיות, אך מהצד האחר אני מוקיר תודה לכל מי שהתערב עבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר