אאא

השבוע קלטה רכבת ישראל ארבעה קרונות דו קומתיים חדשים, המותאמים הן להנעה חשמלית והן להנעה באמצעות דיזל.

הקרונות החדשים נפרקים בנמל חיפה ולאחר סבב בדיקות שעוברים על ידי אנשי אגף הנדסת נייד ברכבת ישראל, מועברים הקרונות החדשים למרכז התחזוקה של הרכבת בדימונה, שם מכינים אותם לקראת השתלבות במערך השירות לנוסעים.

הקרונות מגיעים לארץ "עירומים", ובמתחם התחזוקה בדימונה מתקינים בהם מושבים, שולחנות וריהוט נוסף, לצד מערכות שונות.

עם השלמת העבודה, מבוצעות בדיקות קבלה מקיפות, ולאחריהן נקלטים הקרונות בצי הנייד של הרכבת ונכנסים לשירות פעיל.