קרב סוער

סער עלב בברקת: "ליכודניקים לא קונים בכסף ומצמוצים"

סער תקף בחריפות את ברקת שטען כי הוא מפלג את הליכוד, "כשנלחמתי עבור הליכוד, ברקת חגג עם שמפניות במטה 'קדימה'". בינתיים, נתניהו הסכים לקיום הפריימריז המתוכנן (פוליטי מדיני)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון, הדס פרוש, פלאש 90)

סוער במפלגת השלטון: ח"כ גדעון סער תקף את חברו למפלגת הליכוד, ח"כ ניר ברקת, שביממה האחרונה מאשים את סער בניסיון לפלג את הליכוד.

הכל החל מאז הודיע ח"כ גדעון סער כי דורש לקיים פריימריז, וכי בכוונתו להתמודד בפריימריז על ראשות המפלגה, דבר אשר פתח מחדש את הקרב הפנימי בתוך הליכוד.

ח"כ ניר ברקת האשים מוקדם יותר את גדעון סער בניסיון להדיח את המנהיג בנימין נתניהו.

בתגובה השיב לו סער בחריפות: ''כשנלחמתי עבור הליכוד, שנותר עם 12 מנדטים - ברקת חגג עם שמפניות במטה 'קדימה' בה היה חבר. אחרי כמה ימים בכנסת ברקת עושה קמפיין כביכול ל'ספר' או ל'ממלא מקום יו״ר התנועה' וכדי להוכיח שהוא קיים מנהל קמפיין הסתה נגדי".

"ברקת, תלמד: ליכודניקים לא קונים בכסף ומנהיגות לא בזגזוגים ומצמוצים", כתב סער בטוויטר.

דקות לאחר שסער צייץ את דבריו, הגיב ברקת: "גדעון,מנהיגות אמיתית נבחנת בשעת משבר. התבלבלת קצת ממחיאות הכפיים של השמאל והתקשורת ונכשלת בניסיון להדיח את ראש הממשלה. גילית חוסר נאמנות בשעה הכי קשה של נתניהו והליכוד. הפניקה, איבוד העשתונות והמתקפות האישיות והנמוכות כלפי ראש הממשלה וכלפי לא יצליחו לטשטש זאת.
תתבייש לך!"/

מוקדם יותר בכנס שנערך באילת נאם ניר ברקת. בדבריו תקף חזיתית את גדעון סער: "גם הקריאה לקיום פריימריז לראשות הרשימה אינה תמימה כלל וכחל, כי הדבר מהווה מהלך של הדחה בפועל של יו"ר התנועה הנבחר וראש הממשלה, וזאת תוך עקיפת מוסדות המפלגה וההליכים החוקתיים הקבועים בחוקת המפלגה ותוך התעלמות מוחלטת מרצון רוב חברי הליכוד".

בתחילה דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל בימים אלו לבטל את הפריימריז בליכוד שאמורים להיערך במידה ויהיו בחירות נוספות לכנסת. אך הערב דווח בערוץ 12 כי באופן סופי הוחלט כי יתקיימו פריימריז בליכוד בתוך שישה שבועות מאז פיזור הכנסת. לדברי הפרשן עמית סגל, למרבה הפליאה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע את רצונו לקיים פריימריז, וכי הוא בטוח בניצחונו מול גדעון סער.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר