מי כעמך ישראל

מרגש: האלמנה ילדה בן, עם ישראל נרתם למענם

אלמנה המתגוררת בבני ברק, אשר שיכלה את בעלה לפני חודשים ספורים, ילדה בן בשעה טובה. בתוך זמן קצר ארגנו לה את כל הנדרש עבור התינוק - כולל ימי החלמה. מרגש (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הרך הנולד במזל טוב (צילום: ללא קרדיט)

כמו בכל פעם כשמגיע סיפור חסד אמיתי - עם ישראל מתגייס בהמוניו ומתגלה בשיא יופיו ותפארתו. אלמנה המתגוררת בעיר בני ברק, אשר שיכלה את בעלה, יהודי ת"ח וירא שמים, לפני חודשים ספורים, ילדה בן בשעטומ"צ בסוף השבוע האחרון.

השמחה הרקיעה שחקים, אך הייתה מהולה בעצב על היתום הטרי אשר הגיח לעולם ולא יזכה להכיר את אביו ז"ל.

מטבע הדברים, במקרה כזה, האלמנה נדרשת ללא מעט חיזוק ועידוד ותמיכה נפשית בהתמודדות עם הרך הנולד לצד ילדיה האחרים השוהים בבית, בד בבד עם הצורך בסיוע כלכלי.

המקרה הגיע לאוזניו של איש החסד מאיר קווין, מנכ"ל 'רפואה ושמחה', המפעיל מאות קבוצות חסד בוואטסאפ, המלווה את האלמנה בחודשים האחרונים, והוא שיתף את חבריו במקרה וביקש מהם לסייע ולהירתם בכל הכח למען האלמנה והרך היתום הנולד שיחי'.

בתוך שעות ספורות מפרסום המקרה, גויסו ונתרמו ע"י עם ישראל אינספור מתנות, פריטים ואביזרים חשובים לאלמנה והרך הנולד, בהם ביגוד וצעצועים, עגלת תינוק, מוצצים ובקבוקים, שמיכות, מעיל וכובע, בשמים ותכשיטים, מיני מתיקה לרוב, משלוחי פרחים, ואפי' ימי החלמה באם וילד, וכספים לטובת סעודת הברית והמסתעף, ועוד רשימה ארוכה של פינוקים.

האלמנה, אשר קיבלה עד לחדרה בבית החולים את כל השפע וטוב הלב של עם ישראל, לא ידעה את נפשה מרוב אושר, וביקשה להודות למאיר קווין ומלאכי החסד אשר פועלים ומתמסרים למענה בכל התקופה הזו ואשר גייסו את עם ישראל לשמחה הגדולה, בכדי למלא לה את החסר הגדול המורגש בפרט בימים אלו.

יודגש, כי כבר מרגע פטירת הבעל, נכנס לתמונה ארגון 'נרו יאיר' של גברת לאה שטיינהרטר, והחל בעזרה בלתי פוסקת לאלמנה וילדיה, בין באספקה שוטפת של ארוחות חמות, קניות במכולת, ובין בליווי צמוד ובכל עזרה שהיא, וכמובן גם כעת - בזמן שמחת הלידה.

"היא הפכה להיות ממש כמו אימא שניה ליתומים", מתאר ל'כיכר השבת' הגיס, ר' מכל'ה גוטווין. "מדובר בצדיקה אמיתית, שאין לי מושג איך היינו מסתדרים בלעדיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר