התבטאות אנטישמית

"היהודים ידיחו את טראמפ ויגרמו למלחמת אזרחים"

ריק ווילס, כומר אמריקאי מתבסס על העובדה שחלק ממתנגדיו הפוליטיים הבולטים של הנשיא טראמפ הם יהודים, כדי להפיץ עלילה בזויה ואנטישמית: "הם באים - ויהרגו מיליונים" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום מסך, TruNews)

עלילה אנטישמית בזויה מופצת בימים האחרונים על ידי הכומר ריק ווילס, ולפי יהודים הם העומדים מאחורי הניסיון להדיח את נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ ולגרום למלחמת אזרחים אמריקאית.

את הדברים אמר במסגרת תכנית אותה הוא משדר באתר הנושא באופן אירוני את השם TruNews - חדשות אמיתיות, כאשר טען כי מדובר ב"הפיכה יהודית", כלשונו.

הכומר האנטישמי, התומך במועמדותו של דונלד טראמפ, הביא הוכחה מהעובדה שרבים ממתנגדיו הבולטים של הנשיא, כמו אדם שיף, צ'אק שומר ונוספים, הם יהודים.

"היהודים עושים כל מה שהם צריכים כדי להוביל את סדר היום הפוליטי שלהם", טען. "הם רמאים, הם מתכננים והם משקרים עלינו".

ווילס קרא לעם האמריקאי "להתעורר מהר", שכן הליך ההדחה מתקדם וכבר עולה להצבעה בפני הסנאט והקונגרס, ולדבריו, טראמפ עשוי להיות מודח עוד לפני חג המולד.

לדברי הכומר האנטישמי, המטרה היא לפתוח במלחמת אזרחים בחג המולד, והחיילים יצטרכו לבחור בין הצדדים, כפי שנאלצו לבחור במלחמה הקודמת, על רקע שחרור העבדים, בין מדינות הצפון למדינות הדרום.

הוא המשיך להסית: "זה הפיכה שמאורגנת על ידי יהודים, במטרה להדיח לא רק את נשיא ארצות הברית שנבחר לפי החוקה שלנו, אלא להדיח אותי ואותך. זו מזימה של קאבל (ארגון צללים) יהודי".

הכומר הוסיף, "הם באים בשביל הכנסייה שלנו. הם באים לעשות טיהור, כי זה מה שיהודים עושים כשהם משתלטים על מדינה - הם הורגים מיליונים".

טראמפ עם תורמים חרדים (צילום: מתוך חשבון הטוויטר @hasidic_1)

בזמן שהכומר האנטישמי מציין מספר יהודים הפועלים נגד הנשיא, "שכח" ריק ווילס לציין את התמיכה העניפה לה זוכה טראמפ בקרב היהודים האורתודוקסים.

לאחרונה אף נערך לו כנס סגור לפילנתרופים חרדים, שתרמו מהונם למימון קמפיין הבחירות החוזר שלו לנשיאות ארצות הברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר