"פוסט מסריח"

תומך בנתניהו? אברי גלעד מבהיר: "זה זיוף"

ברשתות החברתיות מופץ פוסט שנכתב כביכול על ידי איש התקשורת שמבהיר כי זה מזוייף: "סליחה עם כל תומכי ביבי. אני לא אתכם", כתב וביקש שלא להמשיך להפיץ ברשת (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך, רשת 13)

איש התקשורת אברי גלעד מבהיר הערב (רביעי) כי הפוסט המופץ בשמו ברשתות החברתיות, עם תמיכה בראש הממשלה נתניהו, לא נכתב על ידו.

"שוב הפוסט המזוייף מופץ לכל עבר, כל שתי דקות מישהו מגיב לי עליו. זה זיוף. לא כתבתי ולא הייתי מעלה על דעתי", מבהיר גלעד בעמוד הפייסבוק שלו.

הוא צירף את הפוסט המדובר: "אני חייב להודות, באופן אישי אני ממש לא אוהב את בנימין נתניהו. לא הייתי רוצה לראות אותו בחוג החברים הקרובים שלי. בטח שלא הייתי רוצה טיפוס כזה כחתן לבת שלי. אבל, לא בחברים עסקינן ולא בחתן לבת. אנחנו מדברים על ראש ממשלת ישראל. מדינה קטנה ומוקפת אויבים צמאי דם שהדת של מרבית תושביה, אינה אהובה (בלשון המעטה) על חלק מאד גדול מאוכלוסיית העולם".

בפוסט המזוייף נכתב, "לתפקיד ראש ממשלת ישראל אני לא מחפש איש מוסר מהמעלה הראשונה. אני לא מחפש רב לבית הכנסת, אני מחפש ראש ממשלה. אני רוצה שבראש ממשלת ישראל מי שידאג לאינטרסים של המדינה. אחד כזה שיכול לעמוד 8 שנים מול נשיא עויין של המעצמה הגדולה בעולם. אחד כזה שיודע לתחמן ולהקסים את שועי העולם. אחד כזה שאף אחד לא אוהב אותו, אבל כולם רוצים את קרבתו".

"אני מסתכל על השורה התחתונה. ומה שאני רואה שם משאיר אותי ועוד רבים בעולם פעורי פה. גם אם הוא טועה לפעמים (ובינינו, מי לא טועה), גם אם צעדיו לפעמים מאד לא ברורים ונפתלים. בסופו של יום כשמסכמים את השנים הרבות בהן שימש שר אוצר , שר חוץ וראש ממשלה – הוא מקבל תעודת הצטיינות יתירה".

"ובינינו, בואו נראה מה האלטרנטיבה. אני מתחלחל מהמחשבה שבעצרת האו"ם יעמוד אחד כמו יאיר לפיד שעומד על פחית שימורים ריקה כדי להגביה את עצמו. אני נרעד מהמחשבה שיעמוד שם אחד כמו בני גנץ שנזקק לעזרת לחשנית שתגיד לו מה הוא צריך להגיד".

"ולסיום, סיפור שימחיש זאת בצורה טובה : פעם באו לנשיא ארה"ב אברהם לינקולן להתלונן על הגנרל הכי טוב שלו. אמרו לו שהוא שותה כל יום ארגז ויסקי. אתם יודעים מה ענה לינקולן ? "תבררו לי איזה ויסקי הוא שותה ואשלח כל יום ארגז כזה לכל אחד מהגנרלים האחרים...." - עד כאן הפוסט המופץ בשמו.

אברי גלעד מבהיר: "זה פוסט מסריח מוסרית, מגונה, לא קשור אלי. אני חושב בדיוק ההיפך, וסליחה עם כל תומכי ביבי. אני לא אתכם. אנא אל תפיצו את הטקסט הזה בווטסאפ, ואם כבר הפצתם תקנו בבקשה. ולמי שכתב את זה בשמי - חבר, מי שמגייס תמיכה באמצעות זיוף, מעיד על כך שאין לו תמיכה מצד האמת. וזה ממש עצוב. ואם אפגוש אותך אפרק לך את הצורה, מטאפורית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר