לאחר האסון

משפחת אוחנה תקבל דירה מהדיור הציבורי

משפחת אוחנה, שאיבדה לפני כשבוע את שני ילדיה באסון השריפה הנורא, תזכה ממשרד הבינוי והשיכון בדירה מהדיור הציבורי. בינתיים - תקבל המשפחה סיוע בשכר הדירה (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

לאחר האסון המחריד בו איבדו שני ילדי משפחת אוחנה את חייהם בשריפה בביתם שבנתניה, הוחלט היום (חמישי) עם סיום השבעה על ידי משרד הבינוי והשיכון כי המשפחה תזכה לדיור ציבור ולסיוע של 3900 ש"ח בחודש עד למציאת הדירה המתאימה עבורם.

כזכור, ביום שישי שעבר לפני כניסת השבת, פרצה שריפה בבית המשפחה ושני ילדי המשפחה רפאל אוחנה בן החמש ואלעזר אוחנה בן השלוש, קיפחו את חייהם בלהבות. ההורים ציפי ואופיר וארבעה ילדים נוספים נפגעו באורח קל, פונו לבית החולים לנידאו בעיר ולאחר טיפול שוחררו.

לאחר השריפה התברר, כי היא פרצה בעקבות כשל חשמלי במנורת לילה בגלל מערכת החשמל המאולתרת שהייתה מתוקנת בבית. המערכת הותקנה כך בשל מצוקת המקום של בני המשפחה שהיו זכאים לדירה ציבורית, אך נאלצו לבצע שיפוצים מאולתרים בקומה התחתונה של המבנה שחולקה לחדרים.

אם המשפחה חילצה בעצמה ארבעה ילדים מתוך הבית הבוער אך הלהבות היו גדולות ולא ניתן היה להגיע לשני הילדים הנוספים שלאחר מאמצי החייאה ממושכים נקבע מותם.

ממשרד הבינוי והשיכון נמסר: "המשרד מכיר ומלווה את משפחת אוחנה ומשתתף באבלה. המשפחה הגישה בקשה מחודשת לדיור ציבורי לפני כשבועיים. אתמול הסתיימו הבדיקות הנדרשות ונמצא כי המשפחה זכאית לדיור ציבורי. כעת, בתקופת ההמתנה לדירה היא זכאית לסיוע מוגדל בשכר דירה בסך 3,900 שקל לחודש. בהתחשב בנסיבות המיוחדות של המקרה הנחה המשרד את חברת עמידר לסייע באיתור דירה בשכירות חופשית שם תגור המשפחה עד אשר יגיע תורה להתאכלס בדיור ציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר