השוואה חמורה

יאיר נתניהו: לתעמולה הנאצית יש מה ללמוד מהתקשורת הישראלית

המאבק הבלתי פוסק בין רבים מכלי התקשורת לבין אביו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שגרר השבוע מקרי אלימות בהפגנה בתל אביב, מגיע לשיא חדש מצד הבן יאיר: השוואה לתעמולה הנאצית (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יאיר נתניהו (צילום: רשת 'בלייז')

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ערך הערב (חמישי) השוואה ברורה בין התעמולה הנאצית לבין התנהגותה של התקשורת הישראלית.

בציוץ בחשבונו בטוויטר כתב נתניהו הבן: "ללני ריפנשטאהל היה הרבה מה ללמוד מהתקשורת הישראלית". כידוע, ריפנשטאהל היתה ממקורביו של הצורר הנאצי אדולף היטלר ואף הפיקה עבורו סרטי תעמולה נבזיים.

ביקורתו החריפה של יאיר מגיעה כמובן על רקע הטענות בתקשורת נגד גילויי האלימות כלפי עיתונאים בעצרת התמיכה באביו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלשום בתל אביב. כך, לדוגמה, הותקף צוות עיתונאים של 'כאן' בקללות וביריקות על ידי מפגינים שזעמו על "התקשורת השמאלנית", כשבאוויר אף נשמעו קריאות "שמאלנים, תמותו" ועוד.

היום, לאחר שיאיר הותקף, בשל השוואתו החמורה את התקשורת הישראלית לתעמולה הנאצית, הוא הגיב בציוץ נוסף: "פשוט לא ייאמן! אחד אחד כל העיתונאים שמקרקרים על השוואה של שיטות התעמולה הטלוויזיוניות שלהם לשלה, מחאו כפיים והעריצו את סגן הרמטכ"ל יאיר גולן שאמר מול ניצולי שואה בטקס יום השואה, שהחברה הישראלית היא כמו גרמניה הנאצית בזמן השואה".

ראש הממשלה, מתייחס למתקפות על התקשורת בהפגנה בעדו (צילום: דוברות)

כזכור, בסרטון שפרסם אמש, ובו הודה למפגינים בעדו, טען נתניהו כי "גורמים בתקשורת תמיד יקחו מקרים בודדים, מתוך האלפים שהיו שם, כדי לעשות לכם דה-לגיטימציה, בניגוד גמור להתעלמות שלהם ממקרים חמורים בהרבה בהפגנות השמאל".

במקביל, קרא ראש הממשלה לתומכיו "לנהוג באחריות, במסגרת החוק, ללא התלהמות וללא אלימות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר