צפו בתיעוד

פיגוע בלונדון: מוסלמי שרצה בעבר לפוצץ בתי כנסת

צעיר מוסלמי בן 28, שנידון ל-16 שנים בכלא בעוון פגיעה במוסדות יהודיים. המוסלמי זכה לשיחרור מוקדם. ובליל שבת הצליח לרצוח שני אנשים עד להשתלטות המשטרה (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הסרטון )

פיגוע בלונדון: אמש (ליל שבת), רצח מפגע מוסלמי בן 28 גבר ואישה על גשר לונדון. המחבל שוחרר רק לפני שנה מבית הכלא, שם הוא ישב על ניסיון לפגוע בבתי כנסת.

אוסמן חאן, בן 28, התגורר בעיר סטוק-און-טרנט במחוז סטפורדשייר. לפני קרוב לשנה הוא שוחרר מבית הכלא לאחר שישב שם 8 שנים על עבירות של טרור איסלאמי.

בליל שבת, החליט חאן לעלות על גשר לונדון עם סכין ולרצוח עוברי אורח. המזימה שלו הצליחה בחלקה, וכוחות המשטרה יחד עם עוברי אורח הצליחו להשתלט עליו במהירות.

אנשי היחידה ללוחמה בטרור הבריטי חשש כי בהתחלה כי חגורת הנפץ שנמצאה על גופו של המחבל הירוי היא אמיתית. אך לאחר כמה דקות התברר כי מדובר ב"מטען דמה".

כך או כך, המחבל הצליח לפגוע בחמישה בני אדם. הם פונו לבית החולים בעיר, אך מאוחר יותר שניים נהרגו ועוד שלושה בני אדם נוספים עדיין מאושפזים ומקבלים טיפול רפואי.

המלכה אליזבת פרסמה היום בצהריים הודעה: "הנסיך פיליפ ואני נעצבנו לשמוע על מתקפת הטרור בגשר לונדון. ליבנו עם אלה שאיבדו את אהוביהם ועם כל אלו שנפגעו מהאלימות הנוראה אתמול. תודותיי העמוקות למשטרה ולשירותי החירום, וגם לאותם יחידים אמיצים שסיכנו את חייהם להגן על אחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר