בעקבות הטור ב'כיכר השבת'

ח"כ יוליה מלינובסקי מגיבה לישי כהן: החרדים סגורים בגטו

חברת-הכנסת יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו' הגיבה לטור של פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, בו תקף את ההסתה של ליברמן כנגד הציבור החרדי וטענה כי המגזר החרדי סגור בגטו ולא משתלב (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יוליה מלינובסקי וישי כהן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 וחיים גולדברג - כיכר השבת)

חברת-הכנסת יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו' הגיבה הבוקר (שני) לטור של פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, בו תקף את ההסתה של יו"ר מפלגתה, ח"כ איווט ליברמן כנגד הציבור החרדי תוך ציטוט דבריו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי ליברמן הוא זה שדואג לציבור שלא עובד ולא משלם מיסים.

"באתר 'כיכר השבת' התפרסם טור שממשיך את הקו של אריה דרעי ומציג את העולים ככאלו שלא משלמים מיסים", מסרה מלינובסקי בתגובתה, "אני רוצה להתייחס דווקא למגזר החרדי שהבעיה היא לא בו, אלא בעסקנים שלו, שהרבה יותר קל להם לשלוט עליו כשהוא סגור בגטו ולא משתלב בחברה הישראלית".

הח"כית מ'ישראל ביתנו' הוסיפה ותקפה את הטור של ישי כהן: "בנוסף אני די מרחמת על הבורות של כותב המאמר שחתם את הטור במילים: 'שמונה מנדטים שבנויים מעולים שטרם ברור מה הקשר בינם לבין מדינת היהודים' - אני רוצה להזכיר לו שגם ההורים או הסבים שלו עלו לארץ לפני שנים והיו עולים - אף אחד לא הטיל בספק את הקשר שלהם למדינת ישראל".

כזכור, בטורו שפורסם אמש ב'כיכר השבת', תקף ישי כהן את ליברמן וכתב: "חודשים ארוכים יושב אביגדור - דמתקרי איווט - ליברמן, ומסית נגד הציבור החרדי. מהשוואתו למרצחי החמאס ועד להאשמתו באי-תשלום מיסים. כך, בלי הוכחה אחת, וללא הסתייגות, הכליל איווט את כלל הציבור החרדי כמי שמשתמט מלשלם מיסים. כן, גם החתום מעלה, המשלם מיסים גם על עבודתו בכתיבת מאמר זה, הואשם בהעלמת מס".

לדבריו: "דרעי החליט - בצדק - לשחק במגרש המלוכלך של מי שהיה חברו הטוב, ה"תלמיד שעלה על רבו", כפי שכינה אותו. החרדים סחטנים? החרדים לא משלמים מיסים? בוא, איווט, הנה התמונה האמיתית, אותה הציג לך דרעי.

"'דרשת למעלה משני מיליארד שקלים לעולי חבר העמים שלא עובדים ולא משלמים מיסים. דרשת לפתוח במשרד הקליטה 17 נציגויות במדינות חבר העמים; מדינות שספק אם יש בהן יהודים בכלל', הטיח יו"ר ש"ס. הדברים לא זקוקים לפרשנות, כל ילד בגן מבין מי כאן במדינה לא משלם מיסים, ומי חי על חשבון הקופה הציבורית".

את הטור חתם ישי כהן: "אתה המיעוט, לא אנחנו. שמונה מנדטים הבנויים משנאה, ומעולים שטרם ברור מה הקשר שלהם למדינת היהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר