המו"מ תקוע

צפון קוריאה על הצעת ארה"ב לחזור לשיחות פירוק הגרעין: "תכסיס טפשי"

סגן שר החוץ של צפון קוריאה הצהיר כי הקריאה האמריקנית לחזור לשולחן הדיונים היא תכסיס טפשי שנועד למטרות פוליטיות לקראת הבחירות לנשיאות בשנה הבאה (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום מסך: רשת פוקס. וידאו: הבית הלבן)

הקוריאנים זועמים על ארה"ב שקראה להם שוב לקיים שיחות על התפרקות צפון קוריאה מנשק גרעיני. צפון קוריאה בינתיים לא נראה שמתכוונת לוותר בקלות רבה כל כך על הקלף המנצח שלה ומשרד החוץ שלה הכריז כי על האמריקנים לשנות את מדיניותם כלפי המדינה המבודדת.

מדובר בעמדה רשמית של המשטר שהובעה על ידי סגן שר החוץ של צפון קוריאה האחראי על קשרי צפון קוריאה וארה"ב, הוא הצהיר שהקריאה מוושינגטון לקיים שיחות נוספות היא "תכסיס טיפשי בלבד שנועד להשאיר את צפון קוריאה מחויבת לדיאלוג, ולהשתמש בזה לטובת המצב הפוליטי והבחירות שצפויות להתקיים בארה"ב".

"צפון קוריאה עשתה את המקסימום שלא לסגת מהצעדים שעשתה ביוזמתה שלה", הוסיף סגן שר החוץ של צפון קוריאה. "מה שנשאר לעשות כעת נשאר לפתחה של ארה"ב, והיא תחליט בעצמה איזו מתנה היא רוצה לקבל לשנה החדשה".

הצפון קוריאנים מצפים שארה"ב, לאחר כמה פגישות בין המנהיגים של שתי המדינות, תרכך את עמדתה בנוגע לנשק הגרעיני והסנקציות המוטלות על צפון קוריאה. בינתיים, השיחות בין שתי המדינות כמעט ולא התקדמו בשלוש השנים האחרונות למרות ההצהרות החיוביות ועצם השיח בין הצדדים שבעבר לא היה כלל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר