לקראת הדחה

היום: השימוע לראש עיריית טבריה רון קובי

ראש עיריית טבריה, רון קובי, יגע לשימוע בפני מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן וינסה להצדיק את העובדה שלא הצליח להעביר את תקציב העירייה. ההכרעה בידי השר אלקין (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רון קובי ומרדכי כהן (צילום: חיים גולדברג)

ראש עיריית טבריה, רון קובי, יגע בצהריים לשימוע בפני מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן וינסה להצדיק את העובדה שלא הצליח להעביר את תקציב העירייה. ההמלצות יועברו לשר זאב אלקין.

הערכה כי מנכ"ל משרד הפנים ימליץ על הדחתו של קובי לאחר שלא הצליח להעביר את תקציב העירייה, למרות הארכות של שר הפנים אריה דרעי.

קובי, מצידו, צפוי לטעון בשימוע כי עשה כל שביכולתו להביא תקציב מאוזן ובריא לעירייה אך הסיבה שהתקציב לא עבר היא נטו פוליטית בשל רצון האופוזיציה להדיחו מראשות העיר.

במידה ואכן כהן ימליץ על הדחתו והשר זאב אלקין יקבל את ההמלצה, הרי שקובי צפוי לעתור לבג"צ ולבקש למנוע את הדחתו ולאפשר לו להעביר תקציב לצד ועדה ממונה.

כזכור, השר אריה דריי הודיע כי החליט להעביר את האחריות על השימוע של רון קובי לשר זאב אלקין, לאחר שקובי עתר לבג"צ וביקש לפסול את דרעי לאחר שיש בניהם 'יריבות אישית'. קובי עתר לבג"צ בבקשה לפסול גם את מרדכי כהן, אך בג"צ דחה את העתירה.

עם החלטתו להעביר את הסמכויות לשר אלקין אמר דרעי: "חלטתי להעביר את ההחלטה לשר אחר רק כדי לזרז את ההליך ולמנוע את המשך הפגיעה בעיר טבריה ותושביה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר