בגלל תמונת אישה

אשדוד: השחית חלונות ראווה ושלטי פרסום - ונעצר

תושב אשדוד נעצר על ידי בלשי במשטרה, בחשד שהשחית חלונות ראווה בהם בובות של נשים ושילוט פרסום בהם התנוססה תמונת אישה. בחקירתו הודה במיוחס לו (אקטואליה)

הציוד של החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

תושב העיר אשדוד נעצר אמש (שלישי) לחקירה במשטרה, בחשד שהשחית חלונות ראווה ושילוט פרסום בהם התנוססה תמונת אישה. בתום חקירתו, בה קשר עצמו למיוחס לו, הוא נכלא.

במשטרה מציינים כי החקירה נעשתה בשילוב ניתוח מצלמות "מוקד רואה" של עיריית אשדוד, וזאת בעקבות השחתת חלונות ראווה במרכז מסחרי בעיר אשדוד.

חלונות התצוגה בבית העסק נצבעו בצבע לבן, וכן הושחתו שלטי פרסום של עסקים שונים בעיר - תוך צביעתם גם כן, וזאת ככל הנראה בשל בובות תצוגה של נשים ותמונת אישה שהתנוססה בשילוט.

אמש, כאמור, בתום פעילות רגלית ותצפית ארוכת שעות נעצר על ידי בלשי המשטרה בעיר, החשוד במעשה והוא הועבר לחקירה בה קשר עצמו למיוחס לו.

ברכבו, מצאו השוטרים את האמצעים שבאמצעותם על פי החשד ביצע את המיוחס לו - מיכל צבע, תרסיסי צבע, בלונים מלאים בצבע אותם השליך למקומות שידו קצרה מלהגיע, ועוד.

כאמור, בתום חקירתו אמש הוא נכלא והבוקר הוא יובא בפני בית המשפט.

לאחר מעצרו, ולאור כך כי לאחרונה אירעו מספר מקרים שכאלו בעיר וניתן לכך משקל חקירתי רב, עודכנה נציגה מטעם עיריית אשדוד, עו"ד אורית אלמוזנינו-רייז, האמונה על הטיפול בתופעה פסולה זאת מטעם הרשות, על ההתפתחות המשמעותית בנושא זה.

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר