אאא

שירות זה של לאומי חוסך מהלקוח זמן יקר של המתנה בתור, ומאפשר לבנקאי וללקוח להגיע מוכנים לפגישה ומצוידים במסמכים הנדרשים בהתאם לנושא המבוקש. השירות מיועד גם עבור לקוחות פוטנציאליים המעוניינים לפתוח חשבון בלאומי בלי להמתין בתור, באמצעות תיאום פגישה עם בנקאי בסניף או בשלוחה הדיגיטלית הקרובה אליהם.

יצוין כי, לאומי פתח לאחרונה שלוחות דיגיטליות חדשות ומתקדמות בערים אלעד וביתר עילית, ולקוחות קיימים ופוטנציאליים יכולים לקבוע פגישה עם בנקאי בשלוחה באמצעות שירות 'הזמן פגישה'. 

באלעד יתקיימו הפגישות שהוזמנו מראש בימי שלישי ורביעי בשעות הבוקר בין 9:00-14:30 ובימי רביעי בשעות אחה"צ בין 16:00 ל-18:30. בביתר עילית יתקיימו הפגישות שהוזמנו מראש בימי שני ורביעי, בשעות הבוקר בין 9:00-13:30 ובשעות אחה"צ בין 16:00 ל-18:30. 

במסגרת מהפיכת השירות בלאומי, ניתן לבצע את רוב הפעולות הבנקאיות באמצעות מרכז הבנקאות הטלפוני, כאשר ברוב המקרים הלקוח אינו ממתין למענה מעבר ל-2 דקות, ורובן המוחלט של הפניות מטופלות בשיחת טלפון אחת. 

במקביל למרכז הבנקאות הטלפונית עומדים לרשות לקוחות לאומי מגוון ערוצים ישירים ודיגיטליים, כולל בסניפי לאומי ובשלוחות הדיגיטליות הפרוסות באזורים החרדיים בכל רחבי הארץ.

את הפגישה ניתן לתאם דרך הטלפון בכוכבית 5522 או בערוצים הדיגיטליים של לאומי. 

להתרשמות כנסו לכאן>>