בצהרי השבת

האלימות בב"ב: נערי שוליים פרצו לישיבת ויז'ניץ

לאחר שתקפו באלימות קשה את תלמידי הישיבה הספרדית 'נחלת דן' בב"ב, נערי שוליים הגיעו השבת 'להגיב' והשחיתו את דלת הכניסה לישיבת ויז'ניץ מרכז • תיעוד מהישיבה (בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

ימים ספורים לאחר התקיפה החמורה בישיבה הספרדית 'נחלת דן' בבני ברק, על ידי חסידי מרכז חסידי ויז'ניץ, שוב הצדדים הגיעו לידי אלימות קשה, כאשר בשעות הצהריים (שבת), בעוד בחורי ישיבת ויז'ניץ נמים את שנתם הגיעו כמה נערי שוליים לבניין הישיבה והחלו לתקוף את הבחורים באלימות באמצעות מטפי כיבוי אש, אלות, מוטות ברזל ובלוקים.

אחד החסידים מתאר את אשר אירע, בשיחה עם 'כיכר השבת': "הנערים החלו את ההתפרעות בניפוץ חלונות הישיבה ובגרימת נזק כבד לחלק מהריהוט במקום".

לדבריו: "חלק מהבחורים נחנקו ממש כתוצאה מתכולת המטפים, בחורים נמלטו מהמקום בריצה ובפחד גדול לגג הבניין".

יצוין כי בחסידות מאשימים את בחורי ישיבת 'נחלת דן' שלדבריהם הם אלו שהחלו את סבב האלימות, לאחר שבחודשים האחרונים בחורים מתוך הישיבה תוקפים מילולית ופיזית חסידים שעוברים בסמוך לישיבה, לטענתם - על לא עוול בכפם, וכי השלכת הביצה על רכבו של האדמו"ר אינו המעשה היחיד שהביא לאירועים בשבוע האחרון.

יצויין כי בשבוע האחרון דווח על שיחות פיוס בן גורמים בחסידות מרכז חסידי ויז'ניץ, לבין ראשי ישיבת נחלת דן, אך מסתבר כי נערי השוליים החליטו לנקום על מה שאירע בישיבה הספרדית.

עם צאת השבת הגיעו שוטרים לבניין הישיבה כדי לחקור את מה שאירע ולגבות עדות בשטח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר