פרסום ראשון

בעל מסעדה ערבי - נעצר בשל סיוע לטרור

ביום חמישי האחרון, משטרת ירושלים עצרה לחקירה צעיר ערבי שנחשד בסיוע לפעילות טרור. עורך דינו הכחיש בדיון כל קשר לפעולות טרור וטען כי מדובר במידע לא נכון (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה. מעצר (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

ביום חמישי האחרון, נעצר בחור ערבי צעיר, שלטענת המשטרה, חבר בארגון טרור באזור ירושלים. החשוד נעצר במסעדה אותה הוא מנהל והמשטרה החרימה לו ציוד במקום.

במהלך המעצר של הצעיר, המשטרה עשתה חיפוש גם בבית העסק ובסופו של דבר היא החרימה שני מכשירי טלפון שככל הנראה יש חשש כי הם שימשו לפעולות טרור.

למחרת, ביום שישי, הוא הגיע ל'בית משפט השלום' בירושלים, והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים נוספים, כאשר במהלך הדיון נציג המשטרה הציג לשופט חומר מודיעיני ואת פעולות החקירה שהמשטרה עדיין צריכה לבצע.

השופט, הסכים להיענות חלקית לבקשתה של המשטרה, והסכים לתת הארכת מעצר נוספת של שלושה ימים.

עורך דינו של החשוד החיש מכל וכל את כל הטענות נגד מרשו ואף טען במהלך הדיון כי מדובר באדם נורמטיבי שמנהל מסעדה וחיי חיים רגילים.

עוד אמר העו"ד: כי "מדובר במידע מודיעיני של אנשים שמתנכלים לו ומוסרים נגדו מידע שלא נכון, אין לו בסיס כלשהו . החומר החסוי שיש נגדו לטעמי לא מצדיק את מעצרו ואני לא מסכים למעצר".

"המידע הזה שהגיע למשטרה, לא תורה מסיני וודאי שאינו מחייב במעצר. בכל מקרה תשובות המשיב בחקירתו עדיפה על כל חומר הנטען, אם המשטרה ביצעה חקירה מקדימה שיכבדו את ביהמ"ש להגיד איזה ראיה יש בתיק זה נגדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר