לא שותקים

יוזמה ברשת: הודעות תגובה לשייקה לוי, גשש החיוור

אחרי שהתבטא נגד הציבור כולו, עשרות חרדים פונים אליו בהודעות אישיות תחת הכותרת: "די להסתה", ומציינים את תרומתם למדינה • ויש גם תגובות משעשעות יותר (אקטואלי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: Moshe Shai/FLASH90)

לאחר שהסית נגד המגזר החרדי, יוזמה אנונימית ברשת ביממה האחרונה נגד הבדרן שייקה לוי, אחד משלישיית 'הגשש החיוור' המיתולוגית. עשרות חרדים פונים אליו בהודעות אישיות תחת הכותרת: "די להסתה", ומציינים את תרומתם למדינה.

כזכור, שייקה לוי התראיין ל'ישראל היום' בגליון סוף השבוע האחרון והחליט לטנף על הציבור החרדי בישראל, תוך שהוא בוחר להתייצב לצידו של רון קובי, ראש העיר של טבריה, שעומד רגע לפני הדחה וזאת עקב אי יכולתו להעביר תקציב בעירייה.

בעקבות הדברים המחפירים שאמר לוי על הציבור החרדי התעוררה סערה ברשתות החברתיות וחרדים רבים הביעו את זעמם בפני לוי.

משה, אברך כולל כתב לו בהלצה כך: "היי שייקה. אני אברך החי על חשבונך, רציתי לעדכן אותך שאתה לא עובד מספיק ולא מעביר לי את התשלומים בזמן. אוטוטו מתחילה שנת 2020 ואני חייב לשדרג את הרכב סקודה סופרב 2019 לחדשה כמובן על חשבונך אז אשמח שתיצור קשר ותעביר לי את הכסף בהקדם".

אליהו דייטש, חרדי המתנדב בארגוני התנדבות חרדים כתב לשייקה כך: "אני גם חרדי וגם לא עשיתי צבא. אני בן 28 עובד בחברת הייטק משלם מיסים יותר ממך ומתנדב בידידים ובעזר מציון. עזרתי ליותר חילונים ממך. בסך הכל נתתי לחברה הרבה יותר מהשנים שאתה נתת על אף הפרשי הגילאים בינינו".

"בכל אופן אם אתה נתקע פעם בדרך.. או צריך להעביר חולה פשוט תשלח הודעה", כתב אליהו לסיום.

חרדי נוסף כתב לו כך: "אני משתמט גאה שמתנדב באיחוד הצלה. כן אני ועוד 5,000 מתנדבים חרדים, הצלתי כבר הרבה אנשים שהיו במצב דומה לשלך וחשבו פעם כמוך והיום מנשקים אותי בגאווה. נעלבנו ממך. תתנצל ולהוקיר את פעילותם של החרדים למען המדינה".

אלו רק חלק קטן מתוך עשרות הודעות ששיגרו חרדים רבים לנייד של הבדרן.

שייקה לוי התראיין ל'ישראל היום' לרגל יום הולדתו ה-80, ובמהלך הראיון בחר כאמור לטנף על החרדים תוך כדי שהוא אומר: "רוב העוני בארץ זה חרדים וערבים. והחרדים לא עושים כלום, לא תורמים, רק לוקחים תקציבים, ממציאים אברכים, ותמיד הם יושבים על הברז. תמיד משה גפני יושב על הברז".

"אני מרוצה מאוד ממה שעושה רון קובי בטבריה", הוסיף שייקה לוי, "היא היתה עיר תיירותית והפכה לכלום. חרדית, שחורה, עלובה, ענייה. ובא רון קובי ואמר - העיר הזאת תחזור להיות מה שהיא היתה".

לוי היה נחשב בקרב רבים מהציבור הכללי בישראל כ'סמל תרבות' מיתולוגי לאור פעילותו בעבר, אך נראה שהתרבות הישראלית הכללית או לפחות חלק מסמליה, נגועים קשות בשנאת חרדים ודת.

במענה לשאלת 'כיכר השבת' אמר לוי כי הוא לא מעוניין להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר