בנאום במליאה

מקלב לגנץ: "לעצור את המתקפות השקריות נגד המגזר החרדי"

מקלב פנה ליו"ר כחול לבן בני גנץ שנכח במליאה לצד ראשי סיעות נוספות ואמר: "אני קורא לכם לקחת אחריות ולעצור את מתקפות ההסתה נגד החרדים - כי זה דבר שמדרדר" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

רגע לפני שהכנסת תצביע על פיזורה בפעם השלישית השנה, ח"כ אורי מקלב התייצב מעל דוכן המליאה וקרא לראשי הסיעות בכנסת לעצור את המתקפות השקריות נגד המגזר החרדי.

את נאמו פתח מקלב, "נכון שאנו לא יודעים אם יהיה בחירות או שלא, אבל ברור שבבחירות היה תעמולה מרובת השמצות והכפשות, ולדבר הזה יש השלכות חמורות".

מקלב סיפר כי "רק ביום שישי האחרון בדיון שהתקיים באחד מכלי התקשורת הכללית בארץ על תוחלת החיים בקבוצות באוכלוסייה בישראל עלה כי לציבור החרדי ישנו תוחלת חיים גבוהה מן הרגיל והמסקנא שהגיעו החברים בדיון שם הייתה כי זה בעקבות כך שישנו שר בריאות חרדי והציבור החרדי קושר קשרים עם קופות החולים ורק לכן יש לציבור החרדי תוחלת חיים ארוכה יותר מן הממוצע".

מקלב הסביר את ההשלכות שנגרמו כתוצאה מההסתה: "רק לפני שבוע קיימו כאן בכנסת דיון על הביטוח הסיעודי ועלה לדבר אחד מראשי הארגונים ואמר כי החרדים אינם משלמים כסף על תרופות, איפה החרדים האלה אני מחפש אותם" אמר מקלב בקריאה צינית בפני מליאת הכנסת.

לסיום אמר: "היום התפרסמה 'ידיעה' באחד העיתונים לפיה שליש מתקציב סבסוד המעונות בישראל מגיע לאברכים, - לוקחים את הנותנים מעוותים אותם ומסיתים את הציבור".

מקלב פנה ליו"ר כחול לבן בני גנץ שנכח במליאה לצד ראשי סיעות נוספות ואמר: "אני קורא לכם לקחת אחריות ולעצור את מתקפות ההסתה הזו כי זה דבר שמדרדר ולא ניתן יהיה לעצור אותו" סיכם מקלב את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר