חשיפת 'כיכר'

משבר בבית שמש: בעקבות כניסת ש"ס, הבית היהודי רומזים על פרישה: "בגידה"

רגע אחרי חתימת ש"ס על כניסה לקואליציה של עליזה בלוך בבית שמש, הרוחות בעירייה תוססות. במפלגת הבית היהודי החברים בקואליציה זועמים על מסירת המועצה הדתית (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

רגע אחרי חתימת ש"ס על כניסה לקואליציה של עליזה בלוך בבית שמש, הרוחות בעירייה תוססות. במפלגת הבית היהודי החברים בקואליציה זועמים, ורומזים על פרישה מהקואליציה.

אחד הנושאים הנפיצים עליהם התרחש עימות בין הצדדים במו"מ הקואליציוני הוא השליטה על המועצה הדתית.

בהסכם בין עליזה בלוך למפלגת ש"ס שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת' סוכם כי ש"ס תקבל שליטה מלאה על המועצה הדתית בבית שמש דבר אשר עורר את זעמם של אנשי הבית היהודי.

בהודעת המפלגה בשעה האחרונה נכתב: "סיעת הבית היהודי רואה בחומרה רבה את החתימה על הסכם למסירת סמכויות המועצה הדתית לתנועת ש"ס".

עוד כתבו, כי "הדבר מהווה הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני עם סיעת הבית היהודי על כל המשתמע מכך אך חמור מכך- אנו רואים בכך בגידה בערכי הציונות הדתית בפרט ובגידה בציבור הדתי לאומי והכללי בכלל".

ל'כיכר השבת' נודע, כי סניף הבית היהודי צפוי להתכנס היום לישיבת חירום בכדי לדון בצעדים אשר יינקטו.

נושאי הדת והמועצה הדתית בבית שמש הפכו לאחד הנושאים הרגישים במערכת הפוליטית המקומית. גורם פוליטי מזכיר ל'כיכר השבת', כי אפילו 'דגל התורה' כאשר חתמה על הסכם קואליציוני, לא קיבלה שליטה במועצה הדתית למרות בקשותיה החוזרות ונשנות, אלא קיבלה נציגות במועצה הדתית, ותו לא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר