פרסום ראשון

גדולי ישראל בקריאה: התפללו על הגרמ"ד סולובייצ'יק

עקב מצבו הרפואי הקשה של זקן ראשי הישיבות הגאון רבי משולם דוד סולובייצ'יק, חתמו מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין על קריאה להתפלל עבורו (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
גדולי ישראל. ארכיון (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין חתמו על מכתב מיוחד בו הם קוראים להתפלל לרפואת ראש ישיבת בריסק הגאון רבי משולם דוד סולובייצ'יק, המאושפז במצב קשה.

הרב שמעון יוסף מלר, מחבר הספרים על 'בית בריסק', נכנס אמש (שני) לבתיהם של גדולי ישראל, בעיר בני ברק, והעניק להם את ספרו החדש "רבן של כל בני הגולה - תולדות רבינו חיים הלוי מבריסק' חלק ב'.

בביקורו עדכן אותם הרב מלר בעיקר על מצב בריאותו של מורו ורבו הגרמ"ד סולובייצ'יק, שכזכור מוסיף להיות קשה, ותיאר כמה ראש הישיבה זקוק לתפילות הרבים, לשיפור מצבו.

הביקור, אמש

לאחר ששמעו על מצבו הבריאותי של זקן ראשי הישיבות, חתמו כאמור הגר"ח קנייבסקי והגר"ג אדלשטיין על מכתב מיוחד, המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת', בו הם מבקשים מכל הציבור להעתיר בתפילה.

וכך נכתב: "לקיים בנו חכמי ישראל: עקב מצבו הקשה של זקן ראשי הישיבות, משיירי כנסת הגדולה, מרן הגאון רבי משולם דוד הלוי בן אלטע הנדל סאלאווייצ'יק שליט"א, ראש ישיבת בריסק, מתבקש הציבור להעתיר בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה, בתוך שאר חולי ישראל. וה' ישמע שוועתנו".

הגרמ"ד סולובייצ'יק, בביתו. ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר