התיעוד נחשף

צפו בירי בניו ג'רזי: יוצא מהרכב - ופותח באש

התיעוד ממצלמות האבטחה, עליו דיווח ראש העיר המקומי כי הובילו לשינוי כיוון בחקירת הירי ולהבנה כי מדובר באירוע אנטישמי שכוון כלפי המרכול הכשר - נחשף • צפו (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

תיעוד ממצלמות האבטחה נחשף הערב (רביעי), ובו ניתן לראות את אחד היורים יוצא מתוך הרכב, שולף את כלי הנשק ופוסע לעבר המרכול היהודי הכשר בניו ג'רזי, תוך כדי ירי.

החשודים בירי הם דייוויד אנדרסון ופרנסין גרהאם, לפי רשת NBC שציטטה ארבעה גורמים ברשויות אכיפת החוק. אנדרסון, לפי הדיווח, היה בעבר חלק מתנועת העבריים השחורים.

מוקדם יותר הערב עדכן ראש העיר ג'רזי סיטי, סטיבן פולופ כי התיעוד ממצלמות האבטחה מלמדות כי היורים כיוונו לפגוע מראש במרכול הכשר, וכי כעת האירוע נחקר כאנטישמי.

הוא סיפר, "החשודים תועדו יורים מתוך רכב בעזרת רובים ישירות לעבר בית העסק. למרבה המזל, שני שוטרים שהיו בקרבת מקום הגיבו במהירות והשיבו אש".

ארי, מתנדב בארגון הצלה ניו ג'רזי, סיפר היום בשיחה עם 'כיכר השבת', "הייתי בעבודה שנמצאת במרחק קצר מאד ממקום האירוע, ומיד כשקיבלתי את הקריאה, רצנו אני, יחד עם שותף לאמבולנס והגענו לשם תוך פחות מחמש דקות".

"היינו האמבולנס הראשון בזירה, וכשהגענו שמענו צרורות ירי, ואנשים רצו ונמלטו לכל עבר", מספר ארי. "טיפלנו בכמה נפגעי חרדה, ובשוטר שנפצע קל, ולאחר מכן טיפלנו בעוד שני יהודים חרדים שנפצעו במצב בינוני עד קשה".

לשאלה מה המצב כעת בשכונה הוא משיב, כי "המצב עדיין מתוח, והתושבים מתקשים עדיין להתאושש. עדיין כוחות גדולים של אנשי אבטחה והצלה נמצאים בשטח".

"אני מכיר טוב מאד את הנרצחת הגב' פרנץ, שהייתה אשתו של בעל המרכול הכשר, שם התרחש הירי, ושם אני נוהג לקנות ארוחת צהריים כמעט מידי יום", אומר ארי וחושף פרט קשה במיוחד, "לא רבים יודעים שהיא הייתה בחודשי הריון מתקדמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר