בני ברק

טרגדיה: פעוט בן שנה וחצי איבד את ההכרה ונפטר

פעוט חרדי כבן שנה וחצי איבד הבוקר (חמישי) את ההכרה במהלך שהותו אצל המטפלת בבני ברק. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים - אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו (בארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בכסלו תש"פ | 12.12.19
אילוסטרציה (צילום: איחוד הצלה)

טרגדיה בעיר החרדית: פעוט כבן שנה וחצי נפטר היום (חמישי) לאחר שאיבד את ההכרה תוך כדי שהותו אצל מטפלת בבני ברק.

כוחות ההצלה ביצעו בפעוט החרדי פעולות החייאה ממושכות והוא פונה במצב אנוש ותוך כדי החייאה לבית החולים, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מהמשטרה נמסר כי "במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח בגין פעוט כבן חצי שנה שנמצא מחוסר הכרה בדירה בבני ברק. הפעוט פונה, כשהוא במצב קשה, לקבלת טיפול רפואי בביה"ח מעייני הישועה, שם נקבע מותו. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות המקרה".

אהרון לרר ואבי וילמן חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "ביצענו פעולות החייאה על הפעוט שאיבד את ההכרה בבית המטפלת. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים מעייני הישועה".

אושי שלומוביץ - יו"ר ארגון הצלה ואח בכיר במיון ילדים של ביה"ח מעייני הישועה: "כשהגעתי למקום מצאתי תינוק כבן חצי שנה מחוסר הכרה כשהוא ללא דופק ונשימה. ביצעתי פעולות החייאה מתקדמות שנמשכו במהלך פינוי הפעוט על ידי אמבולנס הצלה לבית החולים מעייני הישועה, שם מבצעים כעת הרופאים פעולות נמרצות בניסיון להציל את חייו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר