חתונת השנאה

איתמר בן גביר הודיע: אזמן את שי ניצן להעיד

עו"ד איתמר בן גביר, הודיע היום במהלך דיון בנושא בבית משפט השלום, כי הוא מתכוון לזמן למתן עדות מטעם ההגנה את לא אחר מאשר פרקליט המדינה היוצא, שי ניצן (אקטואלי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עורך הדין איתמר בן גביר, הודיע היום (חמישי) במהלך דיון הוכחות בבית המשפט השלום בירושלים בעניינם של הנאשמים בתיק "חתונת השנאה", כי הוא מתכוון לזמן למתן עדות מטעם ההגנה את לא אחר מאשר פרקליט המדינה היוצא, שי ניצן.

בדיון שהתקיים בעניין זימונם של עדים למתן עדות מטעם ההגנה, אמר בן גביר ביחס ללקוחותיו העומדים למשפט כי "הלו"ז של חלק מהעדים צפוף ככל הנראה ועל כן כדאי לתאם את העדות למול היומן של ניצן".

בן גביר מוסיף היום כי "אני מתכוון לדרוש משי ניצן הבהרות מדוע לא העמידה הפרקליטות לדין ערבים רבים שבמהלך חתונותיהם התקיימו מופעי שנאה לעם היהודי, שכללו הסתה לרצח יהודים וקריאה לחסל את מדינת ישראל. אני מקווה כי ניצן יספק הבהרות ברורות".

במהלך חקירתו של אחד מחוקרי הפרשה, שאל עו"ד בן גביר את החוקר מדוע לא הוגש כתב אישום כנגד אחד מהנערים שהחזיק בתמונתו של דוואבשה, מתוך טענה לאכיפה בררנית כנגד שמונת הנאשמים.

החתונה צילום: ארכיון, באדיבות "ערוץ 10" (13)
כזכור, בחתונה שנערכה בירושלים לפני כשלוש שנים, בעת חקירת השב"כ של החשודים בביצוע הפיגוע, צולמו חוגגים רוקדים ומנופפים בסכינים וכלי נשק אחרים, ואחד מהם נראה דוקר שוב ושוב את תמונתו של הפעוט שנרצח, עלי דוואבשה.
סרטון המציג את המאורע נחשף בחדשות ערוץ 10 ועורר סערה. חקירה משטרתית נפתחה, ונגד חלק מהמשתתפים בחתונה הגישו כתבי אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר