"חתונה קתולית"

ליברמן: "הליכוד ערכו חתונה קתולית עם החרדים והמשיחיים"

ליברמן לא מרפה ומוסיף להסית כנגד הציבור החרדי בנאומים שנשא מול קהל תומכיו הרוסים ובדף הפייסבוק שלו. "מנצלים תורה כדי ליצור כל מיני מחסומים מלאכותיים" (חדשות בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן, הוסיף לתקוף הבוקר (שישי), את המפלגות הגדולות הליכוד וכחול לבן אותם הוא האשים בחבירה לחרדים. בנוסף, בכנס שערך אמש (חמישי) באשדוד, עם קהל תומכיו מהמגזר הרוסי, תקף ליברמן שוב ושוב את המגזר החרדי.

תחילה תקף ליברמן באופן ישיר את מוסדות החינוך החרדיים תוך שהוא מפרט: "למעשה היום אנחנו המדינה היחידה בעולם (זה לא קורה לא בצפון קוריאה, לא בקובה, לא בונצואלה), שמממנת במאות מיליונים חינוך שהוא מונע מילדים ללמוד אנגלית, מחשב ומתמטיקה".

"ב-1 בספטמבר השנה 35 אלף ילדים נכנסו לכיתות א' במסגרת חינוך עצמאי ואל המעיין. 35 אלף ילדים בכיתה א' אסור להם ללמוד אנגלית, אסור להם ללמוד מתמטיקה ואסור להם לנגוע במחשב. אנחנו סטארט אפ ניישן. הכול מבוסס על יתרון איכותי. אם מדינת ישראל לא תצליח לשמור על הפערים האיכותיים באזור, מצבנו יהיה רע".

ליברמן הוסיף להטיף: "יש לא מעט אבסורדים שנצטרך להתגבר עליהם שאינם קשורים להלכה. הלכה לא אוסרת לעבוד. אני לא מבין איפה בתורה כתוב שאסור לשרת בצבא. מנצלים תורה כדי ליצור כל מיני מחסומים מלאכותיים".

"אני כשר הביטחון לא הצלחתי להסביר למה בכל רגע נתון בצבא משרתים 5500 חיילים שהם מספיק יהודים כדי למות למען מדינת ישראל והם לא מספיק יהודים כדי להתחתן במדינת ישראל. ומכיוון שיש לנו 400 אלף כיום שרשומים כחסרי דת - זהו כדור שלג שמתגלגל, ואנחנו בתנאים האלה צריכים לא לטאטא מתחת לשטיח אלה לחפש פתרונות יצירתיים".

יו"ר 'ישראל ביתנו' לא הסתפק בדברים הללו, ובפוסט שפרסם הבוקר בפייסבוק תקף את השיתוף פעולה החרדי עם כחול לבן והליכוד: "בנושאי דת ומדינה "כחול לבן" רימו את בוחריהם. מאחורי סיסמה ריקה מתוכן על ממשלת אחדות חילונית מסתתר דף ריק שהועבר לחרדים עם חתימה למטה, בני גנץ".

"בכנסת ה- 22 ראינו מחזה מביש בועדת הכספים ובוועדה המסדרת, כאשר ח"כים מ"כחול לבן" ובראשם אבי ניסנקורן, יצאו מגדרם על מנת לרצות את הח"כים החרדים. וזה מצטרף למפגשים ושיחות שהיו לגנץ עם דרעי ולא מעט שיחות עם ראשי יהדות התורה, והנכונות לוותר על ההבטחות שנתנו לבוחריהם בנושא דת ומדינה", אמר ליברמן.

"באשר ל"ליכוד", אמר ליברמן והוסיף: "החתונה הקתולית שערך נתניהו עם החרדים והמשיחיים לא משאירה שום מקום לאנשים בעלי השקפת עולם ליברלית, לא מאפשרת להנהיג שום שינויים בנושא תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים, גיורים על ידי רבני צהר או גיוס חרדים לצה"ל. עם כל הכבוד וההערכה שלי לנתניהו, ויש הערכה, האג'נדה הפרטית שלו אינה תחליף לתורתו של ז'בוטינסקי והערכים של מנחם בגין", דברי ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר