הפריימריז בליכוד

ארדן עוד לא החליט; גלנט כן: "אתמוך בנתניהו"

בעוד יו"ר הליכוד נתניהו וח"כ גדעון סער נערכים לקרב על ראשות המפלגה, שיוכרע בעוד כשבועיים, ואף נפגשו לשם כך עם השר ארדן המתלבט - השר יואב גלנט כבר החליט (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השר גלנט (צילום: פלאש 90)

שר העלייה והקליטה יואב גלנט, מבכירי הליכוד, מצהיר לראשונה כי הוא תומך בפריימיריז הקרובים לראשות המפלגה ביו"ר נתניהו, המתמודד נגד ח"כ גדעון סער.

יצוין, כי מבין בכירי הליכוד לא נרשמה עדיין תמיכה במועמדותו של סער, והשר שרבים ממתינים כי יביע את עמדתו, הוא השר לביטחון פנים גלעד ארדן, ששני המועמדים הספיקו להיפגש עמו ולבקש את תמיכתו.

בראיון ל'חדשות 13' אמר גלנט: "אתמוך בו, כי הוא האיש הנכון להוביל את מדינת ישראל, בענייני אסטרטגיה, מדיניות חוץ, ביטחון וכלכלה. הוא יביא את גוש הימין ואת הליכוד לניצחון".

השר נשאל האם ראוי שנתניהו ימשיך בתפקידו כראש ממשלה למרות כתבי האישום נגדו, והשיב: "מדינת ישראל היא מדינת חוק, את הכרעת הדין מקבלים בבית המשפט. כל אדם הוא זכאי כל עוד לא הוחלט שהוא אשם, כולל ראש ממשלה עתיר זכויות כמו נתניהו".

גלנט עם נתניהו, בעת הצטרפותו לליכוד (צילום: ערוץ הכנסת)

"המחוקק קבע שיציבות השלטון חשובה יותר מכל דבר אחר אלא אם מגיעים להכרעת דין, החוק לא נקבע עבור נתניהו", הוסיף השר מהליכוד.

באשר לאופן תפקודו של נתניהו, אמר גלנט: "אני מכיר אותו שנים רבות. בדיונים הביטחוניים והאחרים שאני משתתף בהם, הוא ממוקד, עירני וחד מאוד. יש לו את כל הזמן שבעולם. אני סומך לחלוטין על שיפוטו ועל שיקול הדעת שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר