הפריימריז בליכוד

גדעון סער נגד שידור סדרה על בנימין נתניהו

ח"כ גדעון סער פנה ליו"ר הרשות השנייה בבקשה לדחות בשבועיים את שידור הסדרה "ימי בנימין" של עמית סגל בערוץ 12 על ראש הממשלה נתניהו - בגלל הפריימריז בליכוד (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גדעון סער (צילום: פלאש 90)

ח"כ גדעון סער פנה הבוקר (ראשון) ליו"ר הרשות השנייה יוליה שמאלוב-ברקוביץ בבקשה לדחות בשבועיים את שידור הסדרה "ימי בנימין" שתשודר החל מהערב בערוץ 12, ובה מסוקרת דמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהגשת עמית סגל.

"שידור סדרה בת 4 פרקים על ראש הממשלה בעיתוי הנוכחי הינה בלתי סבירה ופוגעת בצורה קשה בעקרון השוויון בבחירות", כתב סער בפנייתו.

תחילה, פנה סער בנושא למנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, אך נענה בשלילה. סער טען כי הסדרה מעניקה זמן מסך משמעותי של יותר משעתיים לראש הממשלה נתניהו, לקראת הפריימריז במפלגה, בה הוא מתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד.

לדברי עורך דינו של ח"כ סער, אבי אסיאו, "הקדשת שעות שידור יקרות בזמן צפיית שיא לכתבות שכל כולן עוסקות במועמד אחד בלבד, והכל ימים ספורים לפני מערכת בחירות גורלית כאמור, הנה אירוע חריג, מוזר ואף בלתי מתקבל על הדעת".

יו"ר הרשות השניה התבקשה במכתב להורות בדחיפות על דחייה בת שבועיים בשידור הסדרה, והדגיש כי לחברת החדשות לא ייגרם כל נזק מכך לעומת הנזק הרב שייגרם לח"כ סער בהתמודדות הצפויה מול ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר