"יש לי מרירות כלפי הרבנות"

החשודה בהצתת דלת בית כנסת תשוחרר: 'קיללה את הרב'

מעצרה של החשודה בהצתת דלת בית הכנסת בשכונת נחלאות בירושלים, הוארך בשעות בודדות לצורך השלמת חקירה • "היא הטרידה, צעקה, וקיללה את באי המקום", טען נציג המשטרה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה ביקשה הארכת מעצר של חמישה ימים, לאחר שטענה כי קיים חשד לשיבוש הליכי חקירה, אך השופט האריך את מעצר החשודה בהצתת דלת בית הכנסת בשכונת נחלאות בירושלים בשעות בודדות, בסיומן תשוחרר למעצר בית.

נציג המשטרה אמר בדיון, כי אתמול, שבת, הגיעה המשיבה לבית הכנסת בשכונת "נחלאות", הטרידה צעקה וקיללה את באי המקום. שוטרים הגיעו למקום, היא תושאלה על ידי השוטרים ושוחררה.

"מאוחר יותר בסביבות 19:30 התקבל אירוע של הצתה בבית הכנסת. מתשאול של אנשים שהיו במקום עולה כי הם חושדים במשיבה, לטענתם מעבר לאירוע שהיה בבוקר היא נוהגת להטריד אנשים שבאים לבתי כנסת באזור, היא מטרידה ודורשת כסף".

הוא סיפר כי "שוטרים הגיעו למשיבה ובתשאול ראשוני ענתה כי אכן שונאת את בית הכנסת ואת אנשיו, וקיללה את רב המקום, בנוסף שוטרים הבחינו בחומר להדלקת פחמים באזור דירתה. בנוסף, היא קשרה את עצמה לעניין האירועים של ההטרדות".

"היא מסרה כי אכן עברה ליד בית הכנסת אך מכחישה שהיא זו שהציתה את הדלת. לאחר חקירתה היא נלקחה לבדיקה פסיכיאטרית ומשם הוחזרה לתחנה ומשם לבית משפט".

החשודה טענה בדיון: "דווקא את הגבאי אני מכירה, בחור נחמד, אני הלכתי בדיוק. כל הזמן הזה אני הייתי אצל החכם אהרון בבית כנסת ברח' שילה, יש עדויות ראו אותי שם הייתי שם אחרי ההבדלה ואחרי כן, אני לא אישה של בלאגנים לא מבינה בקטע".

היא הוסיפה, "יש לי הרבה מרירות כלפי הרבנות, אני אישה שבורה. לא נכנסתי לבית כנסת וביקשתי כסף, אני אישה עם סטייל יש לי אליבי יש לי טלפון של הבחור, הוא ידיד טוב הוא יענה לכם. נתתי את המספר שלו. הוא ליווה אותי עד הביתה וחמש דקות הייתי בבית ואז הגיעו המשטרה".

עורך דינה הוסיף, "נדמה לי כי הנושא של ההצתה בגלל שהיה איזה אירוע בצהריים אז הגברת הפכה להיות החשודה המרכזית בלי שום ראיה ממשית שמבססת איזה חשד סביר נגדה והיא הציגה אתמול בלילה אליבי ומסרה שם וטלפון של האיש שלטענתה ראה אותה חוזרת לביתה בשעות שזה קרה ויכלו לבדוק את זה ולא להשאיר את האישה הזו כל הלילה ערה בלי אוכל ובלי שתייה".

האישה חשודה בהצתה, פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה בפומבי. השופט קבע כאמור כי מעצרה יוארך רק עד לשעות הצהריים (ראשון), ולא מכן תשוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים, לצד צו הרחקה מבית הכנסת.

המשטרה ערערה על ההחלטה לבית משפט המחוזי, שם נקבע כי החשודה תשתחרר היום, אלא אם המשטרה תביא ראיות חדשות הקושרות אותה לביצוע המעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר