למרות הקיצוצים

משרד ראש הממשלה אישר לישראל כץ לצרף את רעייתו לנסיעות

לאחר חצי שנה, שר החוץ, ישראל כץ קיבל אישור חריג ממשרד ראש הממשלה, לצרף את רעייתו לנסיעות שלו לחו"ל - על חשבון המדינה. בתוך כך, מונה דובר חדש למשרד החוץ (עולם)

אילוסטרציה. ישראל כץ (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

למרות הקיצוצים בשל כך שאין ממשלה מתפקדת, משרד ראש הממשלה אישר באופן חריג לשר החוץ, ישראל כץ לצרף את רעייתו לנסיעותיו הרשמיות לחו"ל. בתוך כך, מונה דובר חדש למשרד החוץ.

לפי הפרסום הערב (ראשון), ב'חדשות 13', כץ שיגר בקשה כבר לפני חצי שנה למזכיר הממשלה, צחי ברוורמן שיאשר לו באופן חריג ולא לפי הנהלים הקבועים, לצרף את אשתו לנסיעות.

השר כץ טען בבקשה, כי גם קודמיו בתפקיד המינסטריאלי הזה צירפו את בנות זוגן במימון מלא של המדינה. אך למרות שבמשרד רוה"מ בדקו וגילו כי השר הקודם, ליברמן - לא צירף את אשתו לנסיכות וכך גם ציפי לבני - בכל זאת הוחלט לאשר לו.

ממשרד החוץ נמסר: "טיסות שר החוץ ורעייתו נערכות לפי הנהלים ובהתאם להנחיות הגורמים המקצועיים מבחינת היבטים טקסיים, כפי הנוהל שהיה מקובל בעבר עם רעיות שרי החוץ. בתקופה בה לא כיהן בראש משרד החוץ שר, שונה הסעיף ועם כניסתו של השר כץ לתפקידו הסדיר משרד החוץ את הנושא באישור ראש הממשלה".

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "נסיעתו של שר החוץ בוצעה על פי הנהלים ובהמשך לפנייתו של מנכ"ל משרד החוץ יובל רותם בנושא הצטרפות אשת השר בנסיבות טקסיות.

בתוך כך, היום גם מונה דובר חדש למשרד החוץ. הדובר החדש, ליאור חייט מונה במקומו של עמנואל נחשון שעבר לכהן כשגריר ישראל בבלגיה.

חייט, כיהן עד לפני מספר חודשים בתפקיד הקונסול הכללי של ישראל במיאמי.

עם כניסתו לתפקיד הדובר, אמר חייט, "אשמח מאוד לעמוד לרשותכם בכל נושא ולקדם את שיתוף הפעולה בין המשרד לאמצעי התקשורת בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר