"איבדתי שליטה"

חשד: הנהג שדרס למוות את רוכבי האופניים היה מסומם

הנהג שדרס היום למוות את תומר וינשטין ואת יניב לוגסי מקדימה-צורן, חשוד בנהיגה תחת השפעת סמים • בשחזור סיפר: "ניסיתי לברוח מהרוכבים, אבל לצערי לא יכולתי" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברות זק"א. תמונה: תיעוד מבצעי מד"א)

הנהג החשוד בדריסת רוכבי האופניים הבוקר (שני) בכביש 5511 בסמוך למחלף הדרים, חשוד בנהיגה תחת השפעת סמים, בהמתה בקלות דעת, בנהיגה בקלות ראש, נהיגה במהירות שאינה תואמת את תנאי הדרך ובהיזק לרכוש.

מנגד, הנהג טען כי איבד שליטה על רכבו וכי לא היה תחת השפעת סמים או אלכוהול, ולא עשה שימוש בטלפון הנייד בזמן הנסיעה.

הוא הסביר כי איבד שליטה על רכבו כאשר הגיע לעיקול. "ניסיתי לבלום, ניסיתי לברוח מהרוכבים אבל לצערי לא יכולתי", טען הנהג שנעצר, ויובא מחר בבוקר לדיון בהארכת מעצרו.

ההרוגים בתאונה הקשה, הם יניב לוגסי ותומר ויינשטיין, תושבי קדימה-צורן, בשנות הארבעים לחייהם.

(צילום: דוברות מד"א)

עזריאל ויינשטיין, אביו של תומר, סיפר לחדשות 12: "בני תמיד הקפיד על בטיחות מעל ומעבר, הופתעתי כשבבוקר נודע לי שהוא זה שנהרג בתאונה. ממה שאני ניזון מחברים שלו שהיו שם, הם אומרים שהנהג הגיע בכיוון הנגדי, בא מולם, פגע בהם וריסק אותם על מעקה הבטיחות. אני מקווה שהמשטרה עושה את עבודתה - קשה לנו".

אורן פראן, גיסו של יניב סיפר ל-ynet: "הוא יצא ב-06:45 לרכיבה כמו שהוא נהג לעשות מדי בוקר. הם היו חלק מקבוצה אבל היו עושים גם אימונים בנפרד. בצבא הוא היה בסיירת יעל, עשה מילואים הרבה שנים. בן אדם שיוזם, מלא רעיונות, מתמצא בכל מה שמורכב".

"זו מכה נוראית ומיותרת. צריך לשים סוף להפקרות הזו שאנשים נהרגים פה בצדי הדרכים. הנהג נסע מהצד השני של הכביש. הם נסעו בכניסה לבני ציון, זה כביש דו-מסלולי, והנהג חתך את המסלול ונכנס בהם ובתוך המעקה בטיחות. הוא לא השאיר להם סיכוי. הם נסעו בנתיב שלהם, והוא כנראה חתך את הנתיב".

עו"ד תומר גונן שמייצג את הנהג הפוגע אמר: "מדובר בנהג נורמטיבי שמשתתף בצערן ואבלן הכבד של המשפחות, הכביש בו ארעה התאונה לא מאפשר כל תקלה מכנית או טעות אנוש. לטענת מרשי הרכב סטה לשמאל ומן הראוי כי המשטרה תמצה את החקירה בטרם נגיב לגופם של דברים".

שלוימי ליפשיץ, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ושני זוגות אופניים. ביצענו פעולות החייאה בזירת התאונה על שני רוכבי האופניים שסבלו מפגיעות רב מערכתיות. למרבה הצער, נקבע מותם בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו".

(צילום: דוברות מד"א)

פרמדיק מד"א אוהד ביין שהגיע למקום סיפר: "המראה היה קשה מאוד, ראינו שני זוגות אופניים מפורקים על הכביש, ורכב פרטי מעוך. על הכביש שכבו שני גברים כבני 40 עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו להם טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותם. נהג הרכב, גבר כבן 29, טופל במקום".

רועי סולומון מתנדב זק"א שטיפל בזירה. "מדובר בקבוצת רוכבי אופניים שרכבו רכיבת בוקר בצידי הכביש, רכב פרטי שהגיע מצפון לדרום פגע במעקה בטיחות והתנגש בעוצמה רבה בשני רוכבים כבני 40. כשהגעתי למקום ראיתי עשרות חלקי אופניים מפוזרים על הכביש ובסמוך עליהם שכבו שני הרוכבים על הכביש כשהם סובלים מפגיעות קשות וללא הכרה.

"פרמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותם של השניים במקום, מתנדבי זק"א מרחב שרון מטפלים בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע"י המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר