היה כמו "חאן יונס"

לאחר שנים של הזנחה: מהפכה ברחוב שמעון הצדיק

רחוב שמעון הצדיק בירושלים, עבר שיפוץ מסיבי בחודשים האחרונים ושינה את פניו - ללא היכר. בטקס מיוחד במעמד ראש העיר נחנך הרחוב המשופץ לרווחת התושבים. צפו (ארץ)

בטקס ברחוב שמעון הצדיק (צילום: באדיבות המצלם)

לאחר שנים רבות של הזנחת רחוב שמעון הצדיק, היום (שני), ראש העיר ירושלים, משה ליאון חנך את הרחוב החדש, יחד עם חברי מועצת העיר וההנהלה הבכירה בעירייה.

עיריית ירושלים, השקיעה בשנה האחרונה מיליוני שקלים, כדי לשפץ את רחוב שמעון הצדיק, השיפוץ הרחב כלל, ריבוד מחדש של כל הכביש , שיפוץ הגינות וצביעה מחדש של הרחוב.

בטקס המיוחד השתתפו; חברי מועצת העיר, יוסי דייטש, מחזיק תיק שפ"ע ויונתן יוסף, מצד הנהלת העירייה השתתפו בכירי אגף התברואה בראשות סמנכ"ל העירייה, איציק נידם.

תושבי הרחוב מספרים ל'כיכר השבת', כי במשך שנים רבות, הרחוב כונה בפי התושבים, "חאן יונס" - ע"ש מחנה הפליטים העזתי, בשל הכבישים הבעייתים והמסוכנים".

לאחר שנבחר ראש העיר הנוכחי משה ליאון, מספרים התושבים, "הוא לקח את הרחוב כפרויקט אישי שלו ולא שקט עד שהרחוב רובד וסודר מחדש לשמחתנו - התושבים, אנחנו מרגישים שהגענו לרחוב חדש".

יצוין, כי הפרויקט הנוכחי של רחוב שמעון הצדיק, הוא אחד מני רבים שלקח על עצמו ראש העיר מאז שנכנס לתפקידו, וכל זאת במטרה לייפות ולכבד את עיר הקודש.

מטעמו של ראש העיר משה ליאון, נמסר: "ראש העיר ראה חשיבות עליונה בשיפוץ הרחוב, מתוך ראיה רחבה של שיקום השכונות ובמטרה מובהקת לייפות את עיר הבירה של מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר