"היהודים חמדנים"

החסיד שהותקף משחזר: "היא קראה קריאות אנטישמיות"

ר' יוסף גורביץ', חסיד חב"ד שהותקף ברכבת התחתית של ניו יורק, סיפר כי התוקפת אמרה, בין היתר, שסיבת הטבח בג'רזי סיטי - היא העובדה שהיהודים חמדנים אוהבי כסף (אקטואליה)

החסיד שהותקף (צילום מסך: מתוך Rudy Rochman בפייסבוק)

ר' יוסף גורביץ', חסיד חב"ד המתגורר בקראון הייטס, הוא היהודי שהותקף בקריאות אנטישמיות על ידי צעירה אפרו אמריקאית.

בשיחה עם COL סיפר, "האפרו-אמריקנית נראתה לי שיכורה או מסוממת כבר בכניסה לקרון. היא קראה קריאות אנטישמיות, 'אללה אכבר' וגידופים נגד היהודים, כמו למשל שסיבת הטבח שהתחולל בג'רזי סיטי היא העובדה שהיהודים חמדנים אוהבי כסף, ועוד".

אפרו אמריקאים בג'רזי סיטי מאשימים את היהודים באחריות לירי (צילום: אמריקנים נגד אנטישמיות)

הוא סיפר, כי לא התייחס אליה. "לא הגבתי כמו שאר יושבי הקרון למרות שהקריאות היו מופנות אלי. כי מה יש להגיב למסוממת?..."

התיאור שמסר לאתר חב"ד און ליין המשיך גורביץ', "בתחנה הבאה נכנסו שתי צעירות שכעבור דקות התגלו כישראליות ואחת מהן היא זו שנראית בסרטון. עוד לפני שהן הבינו במי מדובר הן רצו לשבת לידה, כי היה שם מקום על הספסל".

"היא לא הרשתה שישבו לידה, והמשיכה לצעוק את דברי השנאה שלה, מה שגרם להן, לפתח את תודעת הישראליות והתחושה שהן לא יצעדו עוד כצאן לטבח, לתעד את האירוע עם הסלולריים שלהן, מה שעצבן את התוקפת שהמשיכה בקריאות השנאה".

הוא סיפר כי "בשלב מסוים התוקפת הפילה להן את הטלפונים ואז גם דחפה את הצעירה הישראלית ושרטה אותה בפנים עד זוב דם".

"בשלב הזה הרכבת נעצרה, שוטרים הוזעקו וכעבור תשאול קצר במקום התוקפת נעצרה כשהיא כפותה באזיקים וממשיכה גם לאחר המעצר לפזר את השטויות שלה".

"אני לעומת זאת התלוויתי לבקשת השוטרים אל הצעירות. נלקחנו בניידת לתחנת המשטרה כדי למסור עדות וכנראה אאלץ גם לחזור ולספר את הדברים מול דוכן העדים".

הישראלית שהותקפה, ליהיא אהרון, ספרה בסרטון שפרסמה, "עליתי לרכבת והבחנתי באישה שמפזרת את חפציה על כמה מושבים של הרכבת העמוסה. שאלתי את האישה אם היא יכולה להסיר את חפציה מהמושבים כדי לשבת, אך היא סירבה בטענה שהם המושבים שלה ואף אחד אחר לא יכול לשבת שם".

"אז התיישבתי ליד איש יהודי דתי מבוגר, והיא החלה לקלל אותו ולקרוא לעברו אללה אכבר, ושאללה יהרוג את כולנו". אהרון מספרת כי אז החלה לצלם את האישה בטלפון שלה, ואז החלה לתקוף אותה באלימות - עד שנעצרה על ידי השוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר