צפו בנאום המלא

יעקב ליצמן התחייב בכפר חב"ד: "הבלוק עם בנימין נתניהו נמשך"

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, הגיע הערב להתוועדות בכפר חב"ד והתחייב: "הבלוק עם בנימין נתניהו נמשך לא יעזור לאף אחד. לא היה לאף אחד מ'יהדות התורה' שיחה פוליטית" (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

שרים וחברי כנסת עלו הערב להתוועדות המרכזית המתקיימת בכפר חב"ד לרגל חג י"ט כסליו. ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי אף הוא להגיע למקום בשעה הקרובה.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שהגיע אף הוא למקום נשא דברים והבטיח כי בלוק הימין ימשיך גם בסבב הבחירות הנוכחי.

ליצמן אמר בדבריו: "הבלוק עם נתניהו נמשך. לא יעזור לאף אחד. לא היה ביננו ולאף אחד מראשי המפלגות שום שיחה פוליטית. כשביבי יגיע לכאן, תעדכנו אותו".

ליצמן הוסיף: "לא נשכח את השנים בהם ניסו לקפח את חסידי חב״ד. אצלי בבית נולדה הסיסמה הידועה: לא להחרמת עדה קדושה. מאז ועד היום חסידות חב״ד היא חלק בלתי נפרד מיהדות התורה ומייצגת בגאון את הציבור החרדי ואת היהדות בארץ ובכל העולם".

השתתפות הפוליטיקאים באירוע של חב"ד לא בכדי. חב"ד פותחת בכל מערכת בחירות את תיבת הפנדורה סביב הוראת הרבי מחב"ד "להצביע למפלגה החרדית ביותר". כאשר רבים מחסידי חב"ד מתחבטים בהצבעתם בין המפלגות החרדיות למפלגות ימין מובהקות.

באירוע הערב משתתפים בין היתר: ראש הממשלה בנימין נתניהו, השרים ישראל כץ, אמיר אוחנה, יואב גלנט ויצחק וקנין. וחברי הכנסת יעקב ליצמן, מאיר פרוש, מיקי זוהר ונוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר