"השתתפה בהפגנת שמאל"

רויטל גנץ מאיימת בתביעה על גולשת שהפיצה עליה "פייק ניוז"

במכתב התראה ששלח עורך דינה של רויטל גנץ, רעייתו של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, היא מתריעה בפני גולשת שטענה כי היא נפצעה בהפגנה אנרכיסטית של השמאל בבילעין (חדשות)

רויטל גנץ לצד בעלה (צילום: Gili Yaari /Flash90)

רעייתו של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, רויטל גנץ, החליטה להגיש הערב (שלישי), עתירה על גולשים שהפיצו כי היא נפצעה בבלעין בהפגנה של אנרכיסטים מכדור של חיילי צה"ל.

במכתב ההתראה לפני התביעה שנשלח על ידי עורך הדין שמעון בראון,, טענה גנץ כי גולשים רבים ברשת ה'טוויטר', שיתפו מידע כוזב בכך שהיא נפצעה בבלעין - בהפגנת שמאל.

הציוץ המדובר שותף על ידי אנשי ימין ברשת ה'טוויטר', ואף בנו של ראש הממשלה, יאיק נתניהו עשה לייק לציוץ הראשוני בנושא.

את הציוץ המדובר כתבה גולשת שמזדהה בשם אורלי שגיא - תומכת מובהקת של נתניהו והליכוד.

בציוץ שכתבה אתמול (שני) נאמר: "צו איסור פרסום גורף על זהות האישה שנפצעה מכדור גומי במהומות ליד הגדר בבלעין. אז אספר לכם שמדובר באשתו של גנץ".

במכתב ההתראה כותב לה עורך הדין: "הועלה על ידך בפרופיל הטוויטר ציוץ אשר מעלה טענות מופרכות מיסודן ומידע שיקרי כנגד מרשתי שאין בו דבר וחצי דבר עם האמת".

"הכול נעשה בכדי לפגוע בשמה הטוב של מרשתי ובעקיפין אף בבעלה ח"כ בני גנץ. הפרסום עולה כדי הוצאת לשון הרע וברור לכל כי עסקינן בפוסט שכל מטרתו ניצול של הרשת החברתית על מנת לפגוע במרשתי ובח"כ בני גנץ. באורח פלא בחרת להפיץ מידע שקרי זה בעת בה החלה מערכת הבחירות בישראל"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר